.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






sâmbătă, 5 ianuarie 2019

Unii isi duc singuri propriile batalii


Foarte adevarat ca unii oameni isi duc singur propriile batalii.Sau angajat in a face anumite lucruri,si nu se dau in laturi sa infrunte orice lucru care le iese in cale si care are ca tel sa ii infranga pe ei.

Eu ca om sunt o fiinta ce isi duce propria batalie,adica stiti cu totii ca de ani eu scriu,am facut un tel din acest lucru,si sigur ca am proprii mei dusmani.

Sa nu va fie frica sa va purtati propriile batalii,ca noi invingem,nu cei ce vor sa ne supuna,va asigur ca asta te face un  om puternic cu capacitati creatoare maxim.

Aici cine incearca ceva, imediat apare cineva care sa se puna contra .Va asigur ca este chiar frumoasa aceasta batalie dintre bine si rau,adica ne da noua satisfactii ca am infrant prostia din multi oameni.Mie cel putin asa mi se intampla,ma bucur cand mai cade cate o minte plina de intuneric.

Intuneric este peste tot,chiar si in noi cei evoluati,pentru ca si noi putem avea surprize neplacute sa reactionam aiurea in conditii de stres maxim,deci mare grija,ca a fi evoluat, nu inseamna ca esti si scapat de toate problemele ,daca traiesti intr-o lume intunecata.

Pamantul este el frumos,dar vorba aceea,pacat ca este locuit,deci avem toate sansele sa iasa ceva foarte urat din noi,chiar daca suntem deja cu o constiinta mare.

Sa invatati sa va duceti singuri propriile batalii,sa infruntati orice obstacol,oricat de mare ar fi el,si daca ati mai picat din cand in cand sa va redresati rapid.Statul in frecvente joase o sa va altereze mintea rapid,ea este cam perisabila si labila daca nu constientizati ca stati in zona neagra.

Va mai spun sa aveti grija cu incercatul schimbarii altor oameni,acolo puteti sa va frigeti rau de tot,nu stiti ce constiinta sunt si s-ar putea sa aveti probleme .Cel mai frumos este sa induceti subtil cate o idee noua,spusa in gluma daca puteti,asa nu sunteti nici voi expusi sa fiti catalogati nebuni,sau in alt mod urat,adica ati inceput sa deraiati.

Cei schimbati nu isi vor mai gasi locul in aceasta lume,este greu,dar daca esti constient te poti descurca in orice loc.Poate intr-o zi lumea aceasta va fi pentru evoluati,iar cei neevoluati vor experiementa ce experimentam noi acum,adica sa nu isi mai gaseasca nici ei locul in aceasta lume.

 Afirma adesea
Sunt o fiinta evoluata,imi port propriile batalii,stiu ca este greu,dar eu reusesc mereu in ceea ce imi propun.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu