.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






luni, 7 ianuarie 2019

Cum aduc bucurii in viata mea


 
Chiar asa,cum aduceti voi bucurii in viata voastra? Eu stiu ca fac tot posibilul sa fiu fericita,am capacitatea de a vede clar cam ce gandire au cei din jurul meu,iar eu incerc sa nu reuseasca nimeni sa ma schimbe .Ma schimb eu,nu alcineva,caut eu,nu iau nimic de la nimeni ,vreau sa am o constiinta mare de tot,o intelegere la fel de mare,si un drum ce nu se interpune cu al nimanui.

Bucuriile sunt greu de adus in viata noastra,asa ca ma bucur de aproape orice ma inconjoara,pentru ca daca ar fi sa construiesc ceva eu,sau alcineva ,ca sa ma faca pe mine fericita ,as cam astepta nu gluma,fiecare isi face jocul pentru el,nu pentru cel de langa el.Deci am sa ma bucur zilnic de lucruri care le fac eu pentru mine,nu ca cineva se chinuie sa imi aduca mie ceva sa ma bucure.

Hai sa ne bucuram zi de zi de ceva,acest lucru ne ajuta sa mentinem o stare ,si o constiinta mare.Cand esti trezit te bucuri si de o bomboana,o floare,un zambet,privind natura,animalele,copiii,deci te bucuri de ceea ce este in jurul tau,pentru ca asta este lumea noastra,chiar daca nu este chiar ok uneori ce se petrece cu lumea,sau cu planeta,ca si ea are stilul ei sa ne arate ca nu ii convine ca avem lipsa cap ,si suntem la un pas sa distrugem ce avem.

Bucurati-va de viata,de tot ce puteti sa faceti pentru voi ,asa trebuie,asta este calea noastra de acum.

 

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu