.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






joi, 17 ianuarie 2019

Despre evolutie








 

Ce inseamna evolutie ?

Evolutie inseamna sa lasi tot trecutul in trecut si sa iei alta cale.Pe aceasta cale trebuie sa inveti ce inseamna multe lucruri,cum ar fi,sa iubesti neconditionat,sa ierti,sa fi om bun,sa ajuti,sa fi ceva ce nu ai mai fost in sensul cel mai bun.

 Cum iti mentii constiinta ridicata?

Intodeauna mentin starea de bine in mine,asa raman ca si constiinta foarte ridicata.Am grija sa am ganduri pozitive,sa ma mentin cu un tonus ridicat al mintii si al trupului,asa zi de zi sunt pozitiv.Spiritul are propria vibratie,daca si corpul are aceiasi vibratie cu spiritul nostru, ne mentinem o constiinta ridicata.

 Cum te porti zi de zi

Zi de zi am grija sa fiu un om bun,sa nu vorbesc urat,sa nu gandesc pe nimeni urat,sa fac lucrurile bine,asa sunt un om de bine.Comportamentele noastre ne arata evolutia la care am ajuns noi acum.Ce este in interior ,este si la exterior.Nu poti fi diferit la interior si alceva la exterior,intodeauana vei fi ce esti in interior.

 Cum ma educ singur

Am grija sa ma monitorizez permanent ,asa stiu de ce sunt in stare zi de zi,ce reactii am cand sunt la ananghie,cand cineva incearca sa ma supere,cand sunt plin de probleme,deci mare grija ca altfel educatia mea nu este deloc una elevata.

 Cum scap de cutume

Simplu de tot,nu mai cred in nimic din ce este pe planeta,sunt doar inventii din trecut,si am grija sa ma duc spre Dumnezeu fara sa aleg o cutuma a planetei.Nu poti scapa de ele decat daca iti pui mintea sa gandeasca ,devi constient ca lumea are un drum facut de trecut,si nu stie nimeni unde este adevarul,deci Dumnezeu este in Cer,undeva intr-o lume a Raiului,nu sta in cutumele noastre ,sau in locurile unde credem noi ca ar fi,cum ar fi lacasurile asa zise sfinte.

Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu