.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 15 ianuarie 2019

Ce fac eu pentru mine sa fiu fericit ?


 
Ce am putea noi sa facem pentru noi sa fim fericiti? Multe lucruri am putea face.

In primul rand ne analizam si aflam cam ce am dori sa avem pentru noi,si cum suntem noi ca om.

Eu as zice ca as face orice pentru mine sa am ce imi doresc,sau sa ma schimb in ceva ce nu am fost pana acum.

In primul rand m-am analizat bine de tot,asa stiu ce imi trebuie,ce gandesc,ce imi doresc.

Pentru mine este de ajuns si lucruri putine ca sa fiu fericita,dar sunt oameni care nu se multumesc cu putin,si devin ceva urat,avari sa aiba de toate si nu prea se dau in laturi cand vor ceva pentru ei.Fac chiar rau pentru a obtine ceva pentru ei ce isi doresc cu ardoare.

Eu ma multumesc cu lucrurile facute de mine,este mai bine asa.Asa nu am datorie la nimeni ,ca a facut ceva pentru mine special sa fiu eu fericita.

Este bine sa va doriti foarte multe pentru voi,si sa luptati la modul pozitiv sa obtineti acele lucruri.

Lumea din jurul nostru o sa faca imposibilul sa nu ne reuseasca reusitele,asa este lumea conceputa acum.Intervine invidia,sau pur si simplu sa nu avem mai mult,cazul societatii in care traim acum.

Societatea nu o sa se schimbe prea tare multa vreme,o sa avem poate si mai multe probleme de acum incolo,deci mare atentie la tot ce va inconjoara ,si faceti-va planuri de atac al unor tinte ce trebuiesc atinse de acum incolo.

Cand ai un plan de reusite,sti clar ce ai de facut zi de zi pana ajungi sa le obtii.

 Afirmatie
Vreau si pot sa am ce imi doresc.Muncesc pentru mine,dar si pentru familia mea sa avem ce ne dorim.Sunt constient ca traiesc intr-o lume ce nu ne ofera nimic,toate reusitele noastre sunt datorate noua.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu