.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Imi pretuiesc viata



Sigur ca viata mea este cel mai de pret lucru ce il detin.Fac tot posibilul sa fie pretuita de mine,si pusa in valoare,valoarea ei reala.Constientizez ca de fapt nu am nimic pe acest pamant,doar propria viata.Chiar de as detine ceva material,acel material nu l-as pune pe primul loc ,pentru ca viata este pe primul loc la mine.

Viata mea ,ideile mele,tot ce traiesc,totul este pus in valoare,doar asa sunt un om de nepretuit,diferit de toti ce ma inconjoara,fara sa ma amestec in lume,desi traiesc in ea.

Oare voi va pretuiti viata? Va vedeti cum sunteti cu adevarat? Va dati vre-o valoare? Credeti ca puteti sa traiti la nesfarsit inconstienti de voi,de ceea ce puteti?

Eu voi continua sa imi pretuiesc existenta,voi fi mereu pe calea evolutie,voi face propriile descoperiri,voi evolua atat cat imi permite mintea mea,pentru ca vedeti voi,unii chiar daca intentioneaza sa se schimbe,daca nu au cap nu vor reusi,dar macar au avut intentia sa cunoasca si alte lucruri.

Cunoasterea este lucru greu de obtinut,dar nu este o idee imposibila.Multa munca cu noi insine,atentie marita la tot ce gandim si facem si uite asa obtinem ce ne dorim,adica acea rivnita evolutie.

Nu putem fiinta fara aceasta evolutie,nimic nu sta pe loc pentru noi,ca noi sa ne simtim confortabil in lumea aceasta.Se vor naste alte spirite mult peste evolutia de acum,ele vor schimba lumea aceasta,ii vor da alt curs,deci voi ce veti face atunci daca nu sunteti ca ei?

Acum altii incearca sa de-a curs lumii dupa capul lor micut ca minte,vedeti bine ce greu este sa traiesti acum,daca nu sti sa te descurci te sfasie lupii din jur,asa va fi mereu,alti lupi se vor naste permanent,indiferent in ce ani vom trai,dar se vor naste si aceia ce vor schimba lumea,deci schimbati-va si voi,sa fiti ca cei ce vin in viitor.

 Afirmati adesea

Sunt evoluat,si asa voi ramane permanet.Mi-am invatat drumul in aceasta viata,asa va fi permanent.Sunt un om bun la suflet,si sadesc aceasta bunatate peste tot pe unde imi calca picioarele.Schimb totul in jurul meu in lucruri frumoase cladite de mine.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu