.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 23 ianuarie 2018

Drumul vietilor noastre


 
Povestea vietii mele a inceput cu mai bine de 50 de ani in urma si a continuat pe drumul pus in fata de Dumnezeu,sau al alegerilor mele.Nu stiu sigur daca Dumnezeu ne lasa vre-un drum,sau noi il alegem aici in functie de ceea ce se afla ca alegeri in fata noastra.La inceput alegerile pentru noi le fac parintii nostri,pe urma noi,dar daca nu suntem noi la conducerea vietii noastre, mergem cu valul,ca trebuie sa muncim sa avem din ce trai,ne casatorim,vin copii in viata noastra,muncim pe urma sa le facem si lor un rost,sau nu,depinde de ceea ce se poate face in aceasta societate,si pe urma asteptam pensia .Cam asta este viata umana acum pe planeta Pamant,deci in tot acest context, cam greu sa gasesti o cale a ta,sa traiesti cum vrei tu ca om,sa ai ce iti doreste sufletul,si sa nu mori deloc.Poate un asemenea scenariu o sa ia nastere candva ,cand o sa mai evoluam ,o sa avem ce ne place noua si o sa traim o viata vesnica atunci.

Clar ca ni sa spus sa evoluam,evolutia aceasta o sa ne aduca si viata vesnica intr-o zi si tot ce nu am reusit sa facem pana in acest punct cand am inceput sa pasim pe trepte din ce in ce mai sus.

In viata mea imi doresc liniste,abundenta,sanatate si multa fericire.Sigur,cine nu isi doreste asa ceva? Eu spun ca toata lumea isi doreste sanatate si bani multi,cu intelegerea stau mai prost ,pe ei ii intereseaza banul si sanatatea.

In viata mea vreau sa am si multa liniste,si sa nu fiu inconjurata de oameni,mai ales daca au lipsa capul,cu o minte minuscula.Nu pot sa ma mai acomodez cu nimeni,sunt straina si fata de mine,dar fata de oameni,cu ei chiar nu am nimic de impartit,nu avem aceleasi coordonate,idei,drumuri.Nimic din ce ar spune un neevoluat nu se mai regaseste in mine,deci ei cu ale lor eu cu ale mele.

Am spus intr-o zi mai demult,inainte de a incepe ca eu sa evoluez cam asa..vreau sa se faca liniste in viata mea...Credeti-ma ca aproape sa ajuns acolo,intr-o zi se va asterne linistea,pentru ca cine face acum parte din viata mea ,se va stinge din viata lor,adica vor murii de batranete,altii se vor instraina,iar eu voi spune in final SA FACUT LINISTE.

Netrezitii sunt obositori rau de tot,daca stai o luna pe langa o gasca de netreziti nu mai ai cap la propriu,acolo se petrec niste lucruri ,pur si simplu ajungi sa nu mai gandesti ca tine,ci ca ei ,daca lasi putin garda jos,sau esti nevoit sa joci un teatru mare de tot ca sa te poti intelege cu ei.Nu se poate ca noi sa jucam cum vor ei,si ei sa faca numai ce le place lor.Ei trebuie sa plece intr-o lume unde sa faca ce vor ei,daca asa ia lasat Dumnezeu,pe noi sa ne lase in pace cu ale noastre.Nu se poate ca noi sa traim dupa regulile lor ciudate,si noi sa nu avem nici macar un pic de spatiu al nostru.Bine ar fi sa priceapa cat mai multi ca lumea aceasta nu este pentru prosti,ci pentru cei destepti ce sau trezit,asa ca prostul o sa cam fie nevoit sa plece de aici intr-o zi,chiar daca numarul lor este mare rau de tot comparat cu cel al trezitilor.

Se va face liniste in vietile noastre intr-o zi datorita mortii celor ce sunt pe langa noi acum,ei vor plati un pret enorm pentru ca nu vor sa se trezeasca la realitatea care ii inconjoara,noi vom castiga batalia cu moartea si cu propria noastra evolutie.Vom avea pierderi grele ,ca ne vom ingropa familiile,dar asta este situatia,ei nu pricep ca se poate si altfel,deci nu numai ce stiu ei acum,dar nu au cap sa inteleaga alt drum,si ca au sansa sa aiba viata vesnica.Cat de simplu este totul,evoluezi ai viata vesnica,nu evoluezi,mori.Nu mai este nimic de zis,cine a inteles calea ,va merge pe ea,cine nu a inteles acest adevar ,va plati pretul suprem,adica cu propria viata si poate in alta va invata drumul.

 

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu