.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






joi, 4 ianuarie 2018

Dedicat unui ideal


Omul ar trebui sa aiba un ideal in viata.Cand ai asa ceva ,mergi pe o cale spre acel lucru dorit.Toti avem idealuri,vise si sperante,deci toti incercam sa parcurgem un drum spre aceste teluri dorite de inima noastra.

Ca sa ai reusita, trebuie sa fi foarte focusat pe acel tel dorit.Sigur ca nu mereu ne reuseste sa avem ce dorim.Ce vreau eu sa spun este ca ,chiar daca nu reusim sa ajungem la ce dorim,dorinta noastra se trasforma in alte reusite,asa ca avem de-a face cu reusita altui lucru pentru ca noi am creat o energie prospera pentru noi.

Universul ne ofera cand noi cerem de la viata anumite lucruri,si asa cum am spus,se transforma dorintele noastre si avem reusite pe alte planuri.

Trebuie sa invatati sa fiti dedicati unui tel,cu toata taria voastra .Mintea sa vrea acel lucru permanent,si sa nu creati fisuri in creatia voastra.Fisurile sunt acele ganduri care va spun ca nu aveti reusita ca cereti prea mult,deci acele temeri ascunse din voi.Nu trebuie sa aveti temeri,cereti ,si daca nu vi se da ce cereti o sa vedeti ca aveti reusite acolo unde nici nu va asteptati.

Sunteti creatori,deci creati,fiti dedicati unui tel ,deci cumva faceti tot posibilul sa reusiti in viata in tot ceea ce va propuneti.

Este frumos sa iti doresti ceva,este laudabil si gandul ca faceti tot ce puteti pentru telurile voastre,deci nu renuntati sa sperati ca veti avea ce va doriti,doar pentru ca astazi ati avut o nereusita.Sa nu existe in viata voastra gand de nereusita,pentru ca ati creat fisuri in propria voastra creatie,deci nu o sa aveti reusite cu ganduri de indoiala in voi.
Afirma adesea

Eu stiu ca pot orice,imi doresc sa am reusite,fac tot posibilul sa le am,sunt constient ca daca creez fisuri in creatia mea,reusite nu o sa am.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu