.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






vineri, 24 noiembrie 2017

Ziua cand mi sa schimbat destinul


 
Acea zi nu este prea in urma,este ziua cand eu ca om mi-am gasit alt drum.Nu l-am gasit singura,ci am fost sa zicem ajutata sa intru pe acest nou drum.La inceput a fost super greu sa merg pe el,nu stiam ce se petrece cu mine,cine sunt eu atunci,ce am de facut.

Ziua cand mi sa schimbat destinul, este acel punct cand eu ca om m-am trezit la un nou adevar despre mine personal,si sigur si despre lumea mea.
Lumea mea de pana in momentul trezirii ,era intr-un fel,dar dupa aceia totul a inceput sa para altfel.Adevaruri au iesit la lumina care m-au bulversat,era prea mult ceea ce aflam,mintea mea a luat-o razna de multe ori cand aflam cate ceva,eram bulversata maxim.Vedeam clar ca am fost mintita,ca am trait numai in minciuni,ca lumea este construita pe o mare minciuna,ca oamenii cred cu tarie in ceva aberant,scorneli,inventii si multa manipulare.Deci ,cand am inceput sa patrund si mai adanc in adevar, lumea mea sa naruit cu totul.Era de asteptat,un castel de carti nu sta prea mult timp in picioare,minciuna are picioare scurte.Cine vrea sa vada o sa vada,cine vrea sa se scalde in mizerie va sta in mizerie,unora le este prea lene sa iasa din ce au iei,este comod,este lumea lor,cum sa lase ceea ce au in capul lor ca fiind minciuni,ar ramane fara nimic,deci nu renunta la nimic inca.Pentru adormitii care nu vor sa renunte la ce au ei acum, o sa fie destul de urata situata cand cineva le va lua cu forta mizeriile lumii lor,se va intampla si asa ceva,pentru ca nimic nu sta pe loc,totul se transforma in timp,chiar daca acest timp o sa fie destul de lung,si greu de dus pentru cei ce sau trezit si asteapta o schimbare.

Noua trezitilor oricum ni sa schimbat destinul,cred ca cine sa trezit destul de mult sa judece situatiile ce le vede in jurul sau,nu se va mai amesteca cu adormitii sa fie ca ei,pentru ca ei nu mai sunt ca adormitii,o sa isi pastereze locul lor,si or sa astepte cuminti tranformarea lumii,care va veni cand vom primii ajutorul celor ce ne-au aratat ca lumea noastra este o mizerie si o mare minciuna,adica extraterestrii sau intrateranii din Agartha.

Ziua cand lumea va constientiza ca trebuie sa se schimbe ,va fi cea mai reusita zi din viata lor ca oameni,vor intelege ca nu mai trebuie sa existe ce au acum,deci schimbarea trebuie sa vina,sa fie si ei fericiti,impliniti,plini de iubire si intelegere.Poate vom trai sa vedem curand ceva schimbari,desi ma cam indoiesc de asa ceva,nu cred ca oamenii de acum vor constientiza ceva,poate generatiile ce vin sa vrea mai mult de la viata,pentru ca sa aiba si ce nu au avut parintii lor,si generatiile trecute.

Cum o sa fie lumea in viitor,cred ca este cel mai mare exercitiu de imaginatie ,daca este sa inceapa sa evolueze,ar trebui sa ne imaginam ca societatea se schimba.Este cam mult spus acum ca ar fi posibila o schimbare ,cand de fapt vedem ca mergem in jos ,nu in sus,an de an sunt noi probleme,si viata tot mai grea.

Ziua cand totul se va schimba va fi una de tinut minte,sau macar ziua cand omenirea spune stop acestui curs care il are acum.Chiar ca este cel mai greu de imaginat o lume frumoasa,nu suntem in stare nici macar atat,pentru ca noi nu am avut parte de frumos ,sa stim cam cum ar trebui sa fie lumea noastra.Dintodeauna a fost rau,si foarte rau,desi a fost pace in ultimii ani,lucruri rele au fost,iar lumea nici nu a bagat de seama ,sau daca au vazut, nu au avut cum sa schimbe ceva.Asa este si acum,totul este rau,dar macar acum se poate protesta,deci cumva sa se poata schimba niste lucruri rele.

Poate o sa vedem minuni,cine stie ce va fi,ca dupa cum se vede acum, nu avem prea mari sperante la ceva bun prea curand.

 

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu