.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 21 noiembrie 2017

Cat am inteles eu din evolutie ?


 

Chiar asa,cat am inteles eu din evolutia mea? Va spun ca evolutie inseamna schimbare drastica,adica cam tot,iar tot ce am stiut sa fie doar bagaj de cunoastere a acestei lumi si a modului sau de functionare.Ma ajuta sa inteleg oamenii si cum ei functioneaza,sigur ca ei functioneaza pe principiul mintii lor,care este mica de tot,deci si societatea are mari probleme.

Unde sunt eu ,si unde sunt restul oamenilor?Ca raspuns as zice ca eu sunt la un capat,si lumea la celalalt capat,asa de departe suntem unii de altii.

Eu sunt eu,si ca mine nu este nimeni in intreaga Creatie,nici nu ar avea cum sa mai fie cineva ca mine,suntem unici.

Netrezitul cam umple spatiul de peste tot.El cu ideile lui da un curs lumii,si vietii lui,deci cine se angajeaza sa fie prieten cu netrezitul ,va trebui sa i se incoloneze.Netrezitul are mari puteri creatoare,si din pacate sunt dintre cele negative.Nici nu are cum sa creeze ceva frumos ,daca el nu are cap nici sa treaca strada in siguranta.

Eu inteleg ca sunt in lumea lui nenea netrezitul,si ca acest personaj ciudat fara cap poate sa imi faca mie neplaceri dintre cele mai urate,pentru ca nu are intelegere,dar eu ce vina am ca m-am trezit ?

Inteleg ca este lumea netrezitului,a adormitului de veci,dar eu ce sa fac? Nu exista un loc si pentru mine? Va asigur ca nu exista,trebuie sa luam acel loc cu forta din mainile netrezitilor,si sa ne facem propria lume departe de capul prostului de langa noi.

Noi trebuie sa ne construim propria lume,sa o infrumusetam cum vrem noi,dar acea lume sa nu fie in afara noastra,ci in noi,in mintea  noastra,sa nu stie nimeni,asa vom fi impliniti,fericiti,si netrezitul sa vada cum noi prosperam,si sa nu stie cum este posibil.

Va asigur ca faceti o greseala imensa sa va lasati cititi de netreziti,sau sa ii lasati in intimitatea din mintea si sufletul vostru.Oricat i-ati iubi,lasati-i in lumea lor,acolo vor fi fericiti,asa cum sunteti si voi fericiti in lumea voastra.

 Afirma adesea

Traiesc in lumea mea,sunt fericit,implinit,si am tot ce imi trebuie, deoarece sunt in inima mea.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu