.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 28 noiembrie 2017

Cum este lumea mea ?


 

V-ati intrebat vreodata cum percepeti voi lumea voastra?

Exista doar un singur raspuns aici.Lumea este cum este,si nu este deloc frumoasa.Avem oameni care traiesc total in lumea lor,inconstienti de tot si toate,mai se cred si destepti unii dintre ei,fac lucruri ce pericliteaza viata celorlalti.

Voi cei treziti stiti prea bine ce inseamna sa traiti pe langa un netrezit,acela va face viata un iad la propriu, daca este lasat.Este foarte greu ca sa ne integram in societatea de acum noi cei treziti.

Unii oameni nu stiu chiar nimic,nici macar cum functioneaza propria lor minte.In fiecare zi se scoala de dimineata si isi incep viata asa cum o fac zi de zi,fara sa fie constienti de nimic,ca sunt manipulati in societate,munciti de altii cu bani,sau ca lumea nu se termina cand ei merg la somn seara loviti grav de toate problemele societatii.

Lumea mea este stramta rau de tot,incape doar existenta mea si atat,asa ar trebui sa fie si la voi.Ma scol dimineata,si stiu ca in ziua aceia eu am sa am doar ceea ce aduc eu cu munca mea spre mine.Inteleg ca sunt eu si lumea care ma inconjoara,ca nu este nimeni ca mine,nu am prieteni pentru ca sunt altfel decat mine,sau am, dar sunt la fel ca mine,cu aceiasi intelegere a vietii si a lucrurilor ce ne inconjoara.Sunt fericita cu ce am,am invatat multe,am descoperit multe,am o viata frumoasa pentru ca am stiut sa o fac frumoasa.

Voi puteti sa spuneti ca ati avut un progres fulminant in ultima perioada,ati reusit sa aduceti spre voi lucruri ce va fac acum fericiti,impliniti,chiar daca sunteti diferiti ca si intelegere?

Cum percepeti voi lumea acum? Mai sunteti ca acum sa zicem 5 ani? V-ati schimbat asa de mult ca nu va mai recunoasteti? Lumea voastra mai este ca acum 5 ani?

Eu spun ca este bine sa traiti constienti in fiecare zi,asa aveti situatia sub control,ajungeti cu adevarat sa evoluati.

 Afirma adesea

Mi-am invatat drumul vietii,sunt un om ce stie pe ce drum sa functioneze,stiu cum este lumea aceasta,ma feresc cat pot de lucruri ce ar putea sa imi faca rau,sunt ce sunt,si voi fi un Inger pe pamant.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu