.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






miercuri, 29 noiembrie 2017

Cand eram un Inger


 
Toti am fost la un moment dat Ingeri,dar acum suntem doar simpli oameni.De ce sa ajuns asa,sigur ca din cauza ca am decazut.Suntem Ingeri amnezici,stersi la minte,ramasi doar cu ce se afla prin aceasta lume.Ne nastem fara o constiinta,invatam ce avem in aceasta lume,si in final suntem de fapt ce este aceasta lume,nu mai suntem ce am fost inainte de nasterea noastra aici,adica Ingeri veniti din lumea spiritului.Odata ajunsi oameni, devenim ceva insipid,ceva ce nu mai are nimic de valoare,suntem stersi complet,adevaratul Eu nu mai exista.

Eu-ul nostru dispare,ramane nimic,o idee de om cu niste jalnice stiinte ce sau inventat in aceasta civilizatie.

Daca sunteti constineti de acest adevar,va asigur ca o sa luptati cu voi insiva,si cu lumea intreaga sa redeveniti ce ati fost candva in trecutul vostru,sau macar sa mai accesati si alte lucuri in viitor,lucruri ce nu sunt chiar la indemana oricui.

Trebuie sa invatati sa parcurgeti si alte cai mai elevate,mai pline de informatie,sa credeti si imposibilul,si posibilul,si orice alt lucru ce il mai intalniti de acum incolo.

Eu te-as intreba pe tine omule,ce erai inainte de a pasi in aceasta lume?

Erai un Inger,nu ar fi bine sa redevii la loc Inger?

 

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu