.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






vineri, 22 septembrie 2023

chat 47

Mariana: astazi foarte greu am trecut ziua ....mi s-au parut imposibile colegele 5:11 PM Sy.: cateodata oamenii de pe langa noi isi dau examenul 5:11 PM Mariana: eram constienta ca sunt unde sunt si nu are sens sa cer mai mult dar ...am plecat departe de ele in mai multe randuri 5:12 PM Sy.: ce sa le faci,asta este lumea lor 5:12 PM Sy.: tu esti in plus 5:12 PM Mariana: da , imi dadeam seama ca sunt ca nuca in perete in mijlocul lor 5:13 PM Sy.: pai da 5:13 PM Mariana: si nici nu imi pot permite sa ma impun 5:13 PM Mariana: daca voiam , o faceam dar , nu merita efortul 5:13 PM Flora: eu astazi am fost dincolo si am asteptat comanda de la Asea, de la ora 11 la 4 si nu a venit , m-am mirat de mine ,am fost calma si linistita ... 5:13 PM Sy.: degeaba nu va place lumea asta,asa este ea,si lumea doarme si este destul de prostuta 5:13 PM Mariana: dar nici nu are sens sa imi impun sa imi placa 5:14 PM Mariana: mai bine ma indepartez si imi vad de gandurile mele 5:14 PM Sy.: fa si tu ca strutul ,baga capul in nisip si gata nu auzi nu vezi Flora: multe ... 5:16 PM Sy.: daaa 5:17 PM Mariana: sunt momente cand e nevoie sa luam hotarari care ne privesc pe toate - astea sunt momentele grele 5:17 PM Sy.: cinci tute 🙂 5:17 PM Sy.: ca alceva nu poti sa le zici 5:17 PM Mariana: in rest fiecare cu lucrul ei 5:17 PM Flora: si cum tu esti singura , cam trebuie sa accepti ce vor ele 5:19 PM Sy.: pai da 5:19 PM Mariana: daca consider ca nu e bine , ma impun ...explic pana ma impun 5:19 PM Flora: asta le deranjaza 5:20 PM Mariana: daca nu ma priveste , le las in legea lor 5:20 PM Mariana: pai le explic si le arat logic , ca nu o sa le fie bine daca facem asa ....le conving 5:21 PM Sy.: uneori te agiti degeaba 5:22 PM Mariana: dar , e tot mai grea lumea asta cu fiecare zi 😊 capetele astea grele sunt tot mai grele 😊 5:22 PM Flora: pai stii cum sunt poate sa de cu capul in toate ...dar asa au hotarat ele 5:22 PM Sy.: pai da 5:22 PM Sy.: daca nu au constientizare degeaba 5:23 PM Sy.: asta este lumea toata 5:23 PM Sy.: nu doar pe acolo 5:23 PM Mariana: pai asta e lumea asta 5:23 PM Sy.: daa 5:23 PM Mariana: n-ai unde sa fugi 5:23 PM Sy.: asa ca nu va mai agitati degeaba 5:23 PM Mariana: n-ai unde sa te ascunzi 5:24 PM Mariana: pai ma agit cate putin pentru mine nu pentru ele 5:24 PM Sy.: la tine este si mai grav ca fam ta doarme 5:24 PM Mariana: bine ca e pace chiar daca doarme 5:24 PM Flora: adormiti peste tot 5:24 PM Sy.: tu nu ai cu cine vorbi in casa,eu da,ca Nelu sa trezit si vad ca a lasat prostiile nu mai bate campii 5:24 PM Mariana: daca aici am nimerit langa ei , asta este 5:25 PM Mariana: bine ca macar tu esti bine Sy 5:25 PM Sy.: daaa 5:25 PM Mariana: Flori saraca a ramas singurica 5:25 PM Sy.: nu am probleme cu Nelu si Adi 5:26 PM Flora: daca ti-ai permite financiar ,te-ai separa de ei 5:26 PM Mariana: ce ? chiar vrei sa ma vezi la nebuni ? 😂 cum sa fac asta 5:26 PM Sy.: 😂 5:26 PM Mariana: imediat zice ca nu am discernamant 😂 ca nu mai am cap 5:27 PM Flora: ma simt foarte bine Mari...eu comand ,eu execut ,dar nu dau socoteala decat la Suprem si SY, sai invers 5:27 PM Sy.: bre daca castigam la loto sa pleci de langa sotul tau,sa fi si tu libera in tot ce faci 😂 5:27 PM Mariana: daca 5:27 PM Sy.: orice este posibil 5:27 PM Flora: chiar ca daca 5:27 PM Flora: prea zici cu foc .. 5:28 PM Mariana: sa am asa o suma , imi fac o garsoniera boboc cu tot confortul si nu ma stie nimeni - cand vreau momente de liniste , dau o fuga 5:28 PM Mariana: nici acum nu pot sa zic ca ma dispera careva 5:29 PM Mariana: dar sunt legata de familie cu toate cate decurg de aici 5:29 PM Sy.: daaa 5:29 PM Mariana: cu fiecare zi , ma simt tot mai straina 5:29 PM Sy.: cum va ziceam eu acum cativa ani sa va detasati macar mental de ei 5:30 PM Mariana: de ce creste si am sentimentul asta .... nu stiu sa explic 5:30 PM Sy.: ca nu va pica bine mintea lor in actiune 5:30 PM Sy.: ceva din tine constientizeaza ca de fapt ei nu sunt nimic pentru tine,sunt fam ta aici,dar in adevar sunt straini maxim Mariana: pai asta simt CLAR 5:31 PM Sy.: daa 5:32 PM Mariana: Georgiana , e copilul meu drag , dar .....e tot mai departe 5:32 PM Sy.: si va fi si mai rau pe viitor 5:32 PM Flora: maaaaa am uitat sa va spun , m-am uitat la semnificatia emoticoanelor ...sa cad de pe scaun , din vilele acelea pe care le-au pus baietii , sunt case de casatorii , sa cad dupa scaun nu alta 😂 5:32 PM Sy.: 🙂 5:32 PM Sy.: se distreaza si ei 5:32 PM Mariana: e spanac 😂 ce casatorii visezi 5:33 PM Flora: iti dai seama ...pai eu ?? eu am pus casele ,sau ei ? 5:33 PM Sy.: cum zice dumnezeu de unii stelari,ca cica vine din interese proprii.asa ca nu stim ce au si ei prin cap 🙂 5:33 PM Mariana: ei sunt ei in lumea lor , noi aici in noroaie pana casca astia ochii 5:33 PM Mariana: ca dorm de nu se poate 5:34 PM Flora: tu ai inteles ce am scris ?? parca eu am pus vilele alea nu ei .. 5:34 PM Mariana: vin din interese proprii? 5:35 PM Sy.: da...asa cica 5:35 PM Flora: unde vin acei stelari ?in interese proprii 5:35 PM Sy.: adica nu sunt trimisi de nimeni,vine ei ca asa vor 5:35 PM Mariana: sunt bineveniti ; ei ne descretesc fruntile 😊 5:36 PM Flora: pai asta stim ca sunt particulari , ca ne-ai spus ...eeee uite vezi 😂 5:36 PM Mariana: poate ca o exista pe undeva si frumos 5:36 PM Flora: trebuie sa fie si frumos 5:37 PM Mariana: aici ne-am cam intoxicat de urat si nu mai putem nici visa frumos 5:37 PM Mariana: uite am visat capete de oameni ...un musuroi mai mare decat mine 5:38 PM Mariana: nu visezi atata vreme , nu tii minte si cand o faci , uite ce ramane 5:38 PM Sy.: pai si la mine la fel 5:38 PM Flora: si iti dai seama ca stau de ceva timp ...deci cum s-ar spune pe banii lor ..nu ? 5:38 PM Sy.: pai da 5:38 PM Flora: are balta peste ... 5:39 PM Mariana: lasa ca trecem cu bine peste toate 5:40 PM Mariana: nu se poate sa nu gasim rezolvare ...orice ar veni 5:40 PM Sy.: eu stiu clar ca am drumul trasat de suprem.asa ca nu gandesc in perspectiva deloc,ma las dusa de val si gata 5:40 PM Mariana: intelepciune sa avem sa alegem conform calauzirii Lui 5:41 PM Flora: chiar asa 5:41 PM Mariana: traiesti frumos , ai parte de frumos 5:41 PM Sy.: daa 5:42 PM Mariana: asa ca fara frica 😊 mergem inainte Sy.: pai ce frica sa ai daca te lasi condus de suprem ? 5:43 PM Sy.: el nu greseste in alegeri 5:43 PM Mariana: frica de ce vedem in jur 5:43 PM Sy.: tu ca om gresesti ca vrei sa faci lucruri in afara a ceea ce iti este harazit 5:43 PM Mariana: stii Sy , uneori am teama asta , ca poate nu fac cum trebuie si zic ca ma las in mana lui purtata si poate fac gresala in alegere 5:44 PM Sy.: lasa ca nu vine peste noi ce este in jur,ne panicam ,dar cam degeaba 5:45 PM Mariana: pai ma adun singura si imi spun ca sunt ocrotita 5:45 PM Mariana: ma gandesc ca daca as gresi cararea , as avea numai piedici si mi-as da seama 5:46 PM Mariana: nu asa ? 5:46 PM Sy.: daa 5:46 PM Sy.: exista semne clare cand o iei pe aratura 5:46 PM Mariana: asa m-am speriat anul trecut ...ma tot framantam ce , si unde am gresit 5:47 PM Sy.: aha 5:47 PM Mariana: acum vad ca s-a linistit totul 5:47 PM Mariana: poate ca au fost doar curatari , poate am avut plati , ...poate am avut alegri gresite 5:48 PM Mariana: a trecut 5:48 PM Sy.: clar ca mai este si karma 5:49 PM Mariana: sarutmana ca acum e linsite pe drumul meu 😊 5:49 PM Flora S-a alaturat chatului 5:51 PM Sy.: cu timpul se va asterne linistea in vietile noastre 5:51 PM Mariana: Sy, e posibil ca eu sa-ti simt asa ca o intuitie, imensitatea ta ? ...e un simtamant pe care nu stiu cum sa-l descriu 5:51 PM Sy.: pentru ca crestem in constiinta si nu mai se apropie de noi nimic 5:51 PM Sy.: bre sunt un om si nimic mai mult,mintea mea este facuta sa fie in capul tuturor si cam atat 5:52 PM Sy.: in rest sunt si eu ca si tine om simplu 5:52 PM Mariana: lasa , lasa , 😊 eu simt sufletul tau 5:53 PM Sy.: fiecare cu perceptia lui 5:53 PM Mariana: cand caut in minte imaginea ta, simt cum emani o energie imensa - Nu te aud in minte dar e asa de placut ce simt 😊 5:54 PM Mariana: stii ca eu mereu uit si nu mai stiu sa vorbesc cand te sun 😂 5:55 PM Mariana: ma inhiba de tot 5:55 PM Sy.: 😂 5:55 PM Sy.: cum am zis mereu,tu inca esti copil la minte si la suflet 😂 5:56 PM Mariana: aici pe chat , stiu de toate si spun , dar in fata ta ...... e jale 😊 5:56 PM Flora: bine ca o avem pe SY...multumesc pentru dar 5:56 PM Flora: ce ai maaaa ,de ce ai starea asta ? 5:57 PM Mariana: Sy , e pentru mine , poate mai mult decat stiu 5:57 PM Mariana: e o legatura deosebita 5:58 PM Flora: si ce faceti in weekend ? 5:58 PM Mariana: mereu am simtit asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu