.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 12 septembrie 2023

CHAT 41

Mariana: Sy, mai vin musafirii seara la discutii ? Sep 12 Sy.: daaa 5:09 PM Mariana: bine ca macar din partea aceea este interes 5:10 PM Sy.: este 5:10 PM Flora: 😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺😘🌸💖🌼🌺 pentru dragii de stelari Sep 12 Flora: si aici este interes 5:11 PM Flora: nu ca la SY...dar ,este Sep 12 Mariana: nu vezi ca majoritatea o bombane si o face satana 5:11 PM Sy.: omul de rand 5:11 PM Sy.: de la ei nu am pretentii 5:11 PM Sy.: ca nu au cap\ 5:12 PM Flora: nu ma mir ca la ce constiinte sunt asta daaa 5:12 PM Sy.: nu ai ce sa le ceri 5:12 PM Flora: cu cine sa vorbesti 5:12 PM Sy.: pai nu prea ai cu cine 5:13 PM Sy.: ei cu ale lor,eu cu ale mele 5:13 PM Mariana: eu consider ca nu e vorba de vointa sau de cap;...capul poate avea mintea spalata maxim de lumea din jur dar, daca sufletul tau nu are puterea de a discerne daca e bine sau aiurea calea pe care esti , nu ai nici o sansa 5:14 PM Mariana: esti rob pe mai departe si traiesti fericit 5:15 PM Sy.: daaa 5:15 PM Sy.: sunt unii asa de stersi ca nu ai ce sa le mai faci 5:15 PM Mariana: si eu am considerat ca biserica si rugaciunea este calea si eram chiar o baba habotnica ....pana intr-o zi 5:16 PM Sy.: doar reintruparea mai scoate ceva din ei daca ii trimite cu alte idei aic Flora: dar,eu intreb ? ce sa faca sufletul daca constiinta este asa mica ,? saracu o fi fost Inger ,creator ..daca a nimerit unde nu trebuia ce sa faca ? 5:16 PM Mariana: eu stiu Sy daca se mai intorc aici .... pana una alta au ales cu buna stiinta intunericul 5:16 PM Sy.: doar alta intrupare mai schimba realitatea asta la unii 5:17 PM Flora: si ,cei din jur nu sunt decat de aceeasi constiinta ..nu poate sa razbata 5:17 PM Sy.: degeaba este sufletul destept daca capul este prost 5:17 PM Sy.: lasa Flora ca si tu ai dormit si uite ca te-ai trezit ,desi traiesti printre prosti 5:18 PM Flora: chiar asa 5:18 PM Sy.: nu este o scuza sa zica cineva ca nu poate sa se trezeasca 5:18 PM Mariana: daca sufletul te indeamna , cauti sa intelegi , cercetezi 5:18 PM Sy.: unii se complac in prostie,de ce sa ma asculte pe mine si sa nu se mai duca la moaste de exemplu 5:18 PM Flora: cati oamenii au leptop? cati stiu sa butoneze cum se spune ? eu nu gasesc scuza ..doamne fereste ,dar, este greu sa razbeasca 5:21 PM Mariana: adevarul este ca si gradul de cultura conteaza; daca abia silabisesti cateva cuvinte , daca n-ai citit o carte in viata ta , e cam imposibil 5:21 PM Sy.: am vazut niste filmute zilele astea si sunt ca tema de discutii,intreba reporterul cine este fecioara Maria,si ei habar nu aveau dadeau niste raspunsuri aberante ,dar ziceau ca se duc la biserica,deci unii nici nu stiu de ce se duc la biserica 5:21 PM Flora: bine spus Mari 5:21 PM Sy.: eu nu cred ca a lasat dumnezeu supremul suflete la limita existentei ca minte,sa ajuns asa ca aici este societatea de asa natura 5:22 PM Flora: asta spun ,ca nivelul lor este 05, hai 1D, eu asa cred 5:22 PM Sy.: ce 0,5 este mult,sunt de 0,1 5:23 PM Mariana: pai cum sa il convingi pe unu ca la istorie daca invata la timp , ar fi aflat de RE-intrupare care a fost scoasa din biblie 5:23 PM Flora: uite ..ca asa este 5:23 PM Mariana: lasa ca e mai bine la colt de strada cu o tigara , o bere si o manea 5:24 PM Flora: filmuletele sunt o mare realitate si o mare durere 5:24 PM Sy.: daaa 5:24 PM Mariana: e un serial la pro-tv , "La's Fierbinti" - Multi bombane ca ce e porcaria aia ....asa este , asa pare DAR, e oglinda CLARA a satului romanesc 5:26 PM Sy.: se duceay\\\ 5:26 PM Flora: e bisericii nu stiu 5:26 PM Sy.: daa La s Fierbinti spune adevarul 5:26 PM Flora: nici de ale bisericii 5:27 PM Mariana: betivareala , furt , smecherala , femei usoare ....tot tacamul 5:27 PM Sy.: da 5:27 PM Sy.: nu se ia de biserica 5:27 PM Sy.: probabil era prea mult 5:27 PM Mariana: iar limbajul e chiar dragut fata de ce-ti aud urechile pe strada Flora: eu, nu am vazut serialul asta ,dar bine ca l-au facut ,cineva a vrut sa atraga atentia cumva Sep 12 Sy.: daaa Sep 12 Sy.: este oglinda realitatii acest serial 5:29 PM Sy.: isi bate joc de tot 5:29 PM Flora: astazi nu vom avea emoticoane Sep 12 Mariana: nuuu Sy, asta e drama , ca doar arata un devar fara nimic in plus 5:30 PM Mariana: adevar* 5:30 PM Sy.: daa 5:30 PM Sy.: de ce nu avem emoticoane astazi ? 5:31 PM Mariana: poate or fi pe alte meleaguri , in alte tari si lume mai calumea 5:32 PM Flora: nu stiu ..nu au imultit nimic pana acum 5:32 PM Sy.: aha 5:32 PM Sy.: asta e 5:32 PM Mariana: or fi cu treburi 5:32 PM Sy.: da 5:32 PM Mariana: bine ca vin la tine sa vorbeasca , sa se auda peste tot 5:33 PM Sy.: da Sep 12 Mariana: noi stim deja ca sunt draguti 5:33 PM Flora: cate treburi au ,tot pun emoticoane 5:33 PM Sy.: eee o fi si el liber astazi 5:34 PM Flora: sa bucure de ziua libera 5:34 PM Sy.: da 5:35 PM Sy.: doar nu or face mereu ce au facut pana acum,poate mai schimba cu alceva ,sau pur si simplu pleaca 5:36 PM Mariana: am prins acum un fragment dintr-un serial "Materiile intunecate" . Am mai vazt cateva episoade la BBO dar in fragmentul asta este vorba de Metatron , de ingeri , de divinitate ...am sa caut sa vad 5:36 PM Sy.: aha 5:36 PM Mariana: uite aici am gasit despre el ; poate vreti si voi sa cautati; https://trezireainteligentei.ro/materiil... 5:37 PM Sy.: ok 5:38 PM Mariana: initial am crezut ca e o poveste , dar uite ca evolueaza 5:38 PM Flora: eu, nu am mare incredere in astea , pentru ca sunt facute de pamanteni si de unde sa stie despre ce este adevarat 5:39 PM Mariana: poate e o prostie dar scenaristul ala nu a visat poate aiurea , o fi ceva si adevar 5:39 PM Sy.: cine stie 5:39 PM Mariana: si intrateranii sunt tot pasmanteni 5:39 PM Mariana: pamanteni 5:39 PM Sy. Flora: de cand ne tot uitam 2,3 filme care au fost confirmate de SY 5:43 PM Mariana: Si Sy e pamanteana dar uite ca i se inchina tot universul si ea poate confirma 5:44 PM Sy.: nu mai credeti tot ce vedeti sau cititi,ca nu sunt adevaruri,sunt adevarurile celor ce le-au creat au crezut ei in asa ceva Sep 12 Mariana: poate macar asa sa ii miste pe oameni sa gandeasca si alta decat ce zice popa 5:45 PM Flora: esti libera sa vezi ce filme vrei Mari 5:45 PM Sy.: nu avem ce afla de la oameni 5:47 PM Sy.: ei vorbesc ,dar adevarul trece pe langa mintea lor 5:47 PM Flora: aseara am uitat sa ma uit la serialul de care ai spus SY, tu ai vazut ? 5:48 PM Mariana: de ce a trebuit sa fie lumea asta asa de plina , daca doar o mana de oameni sunt in stare sa se trezeasca Sep 12 Sy.: nuu 5:49 PM Sy.: ma uit miercuri 5:49 PM Flora: si diseara este, si maine 5:49 PM Sy.: ma uit la serialul meu luni si marti,miercuri ma uit si la serialele alea 5:50 PM Mariana: acum e si lunea ? 5:50 PM Flora: pai trebuia sa-i duca undeva la reancarnare ..uite ca sunt miiliarde de suflete 5:51 PM Sy.: lunea si martea este serialul turcesc 5:51 PM Flora: sa elibereze cat de cat si lumea spiritului 5:51 PM Sy.: pai da 5:51 PM Sy.: si daca sunt mai multi cu constiinta mica ce sa le faca,ii aduce aici 5:51 PM Mariana: sa mai moara odata ...ca se stia ca vor fi catastrofe naturale Sep 12 Mariana: urata moarte 5:53 PM Sy.: asta e 5:53 PM Mariana: plina de frica si disperare 5:53 PM Sy.: acum este Marocul sub disperare 5:53 PM Sy.: a inceput ce trebuie sa faca pamantul 5:54 PM Flora: asa cum am mai spus ..in RO. au adus ultimele suflete ,ca sa ne impiedice pe noi ,pe SY de fapt sa se trezeasca sa ajunga unde ii este locul ...dar aceste lume este peste tot nu neaparat in Ro. 5:54 PM Sy.: sunt peste tot 5:54 PM Sy.: si este adevarat ce am vazut eu in 2015,pamantul impartit in 3 felii,una neagra ,una gri inchis si una gri deschis 5:55 PM Sy.: asa se vede clar ce suflete sunt acolo 5:55 PM Mariana: numa inchise la culoare peste tot 5:55 PM Mariana: acelasi neam cu totii 5:55 PM Flora: asa am vazut din avion ...si te-am intrebat si ai confirmat 5:56 PM Sy.: uite in partea neagra cum este acum razboi,partea din dreapta cum privesti globul pamantesc,acolo numai popoare care sunt sub comunism si razboaie 5:56 PM Flora: negru ,gri inchis si gri deschis 5:56 PM Sy.: daaa 5:56 PM Sy.: partea dreapta a planetei pana la ungaria era neagra 5:57 PM Flora: pana si desupra Berlinului este gri deschis 5:57 PM Sy.: si uite ca acolo se petrec de toate ,inunadatii,cutremure ,razboi 5:57 PM Sy.: daaa,la germani este deschis Sep 12 Flora: desupra Indoneziei , Malaezia ,negru ...m-am speriat ce am vazut , ma apucat tremuratul .tari musulmane: dar vorba lui Flora,de unde sa stie omul adevaruri? aaa ca are imaginatie da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu