.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






miercuri, 13 septembrie 2023

CHAT 42

Flora: aseara am vazut un serial cu Chivotul legilor divine 5:04 PM Sy.: aha 5:05 PM Flora: numai despre chivot a vorbit 5:05 PM Mariana: mereu m-am intrebat ce era defapt chivotul asta 5:05 PM Sy.: cred ca un aparat extraterestru 5:05 PM Mariana: da explicatii cum li s-a spus oamenilor sa il faca; ce materiale ce dimensiuni dar parca nu cred ca a fost construit de om sa aiba asa o putere 5:06 PM Flora: toti cred ca este o tehnologie f. avansata la vremeea aceea , lumea crede de mii de ani ca Dumnezeu la trimis 5:06 PM Sy.: clar este luat de pe planeta de ei,ca nu lasau ei asa ceva noua 5:06 PM Sy.: nu a fost construit de om asa ceva 5:07 PM Flora: il tot cauta peste tot 5:07 PM Sy.: de la stelari sigur 5:07 PM Mariana: deci descrierea din biblie e doar poveste 5:07 PM Sy.: aha 5:07 PM Flora: nici vorba sa stie omul sa construiasca asa ceva 5:07 PM Sy.: poate sa il caute cat vor ,este luat de stelari clar,nu lasau ei tehnologie de a lor pe mana prostilor Flora: cine a inebunit cautand ? 5:08 PM Mariana: uite la asta cat sut de perseverenti ; de mii de ani tot cauta 5:08 PM Mariana: sunt* 5:08 PM Flora: nimeni altul decat Hitlar si un aliat de-al lui ,voiau sa cucereasca lumea 5:08 PM Sy.: pai eu ce zic ,stelarii sunt asa de prosti sa lase tehnologie de a lor pe mana prostimii? 5:09 PM Flora: nu stiau ei ce pateau daca puneau mana pe el 5:09 PM Sy.: daa 5:10 PM Flora: zice ca ,,ghicea gandurile ,, celor rau voitori 5:10 PM Sy.: dupa ce descrieri sunt ca ar fi fost folosit,sa darame niste ziduri cu el,cred ca era un tun sonic ceva 5:10 PM Flora: ii ardea pe loc 5:10 PM Sy.: aha 5:10 PM Sy.: bine ce zice ei sunt povesti 5:11 PM Mariana: pai ce , e ceva ce n-au inflorit astia ? 5:11 PM Sy.: daaa...minciuni maxime 5:11 PM Mariana: ati vazut pe fb ? proces in care pilotii spun clar ca erau trupuri non-umane cele care au cazut si au fost gasite de ei . Spuneau ca stiu si unde au fost duse. 5:11 PM Sy.: era o arma asta este clar 5:11 PM Flora: sigurrrr ,dar cei ce descriu ,adica cercetatorii ,toti au spus ca este vorba de tehnologie extraterestra 5:12 PM Sy.: logic ca este tehnologie stelara 5:12 PM Flora: asta am vrut sa spun data trecuta ,dar ai avut alta parere atunci 5:12 PM Mariana: lasa ca sunt si guri care striga ca era sfantul duh care actiona 5:12 PM Sy.: aha 5:13 PM Sy.: 😂 5:13 PM Flora: dupa chivot a fost dosare extraterestre 5:13 PM Sy.: aha 5:14 PM Flora: acelasi viziuni si intamplari paranormale 5:14 PM Mariana: ce enervanta era aseara tipa care incerca sa dea o explicartie stiintifica a ceea ce traiau acei oameni militari ; O clipa n-a zis ca ar fi de alta natura 5:14 PM Sy.: oamenii au uitat de tot de dumnezeu,de stelari,de alte lumi,de cine stie ce tehnologii 5:15 PM Sy.: ai nostri sunt batuti in cap 5:15 PM Flora: la un soldat f. tanar ii tremurau genichii inainte de a se intampla ceva rau ,un atac sau renuntarea la misiune 5:16 PM Mariana: baiatul care auzea glasul care il invata si il proteja , era oare glas de inger sau al sinelui sau ? 5:16 PM Sy.: de stelar,sau de inger 5:16 PM Sy.: ce sinele tau vorbeste cu tine ? 5:16 PM Mariana: asa am auzit si eu odata 5:16 PM Sy.: sinele esti tu,deci nu ai cum sa conversezi cu tine,decat daca iti vin idei 5:17 PM Flora: eu cred ca de Inger ,stelar ceva 5:17 PM Sy.: daa Flora: de fapt a si aratat un Inger pe langa el 5:18 PM Mariana: am fost strigata din spate - mi s-a parut ca ma striga cineva. Era pustiu pe strada. Daca nu ma intorceam si nu zaboveam pret de 2-3 pasi , imi taia picioarele un ciob sarit de sub o masina 5:18 PM Flora: ti sa intamplat tie ? 5:19 PM Sy.: asta e..poate totusi cineva la unii se mai ingrijesc de ei 5:20 PM Mariana: cand am realizat cine m-a strigat , chiar mi s-au inmuiat picoarele de emotie 😊 5:20 PM Mariana: ciobul ala s-a infipt adanc in portiera masinii de langa mine - a taiat tabla 5:20 PM Sy.: si eu m-am auzit strigata acum cativa ani,chiar m-am si dus la usa sa vad cine era,si nu era nimeni 5:20 PM Flora: se mai ingrijesc .. 5:21 PM Sy.: asa se pare 5:21 PM Flora: si eu am scapat de accidente 5:22 PM Mariana: baiatul de aseara care avea tremurul de picior , si-a dat seama repede ca asa era anuntat de ceva rau 5:22 PM Sy.: eu eram in casa ,stateam cu chirie la o romanca si ma strigat cineva si eu am ajuns la usa crezand ca era romanca ,,,nici vorba ,nu era nimeni 5:23 PM Sy.: dar clar ma strigat 5:23 PM Sy.: sa intamplat in 2010 5:23 PM Flora: pai sigur ca da ..nu era prima data cand se intampla asta si mainile ii tremurau ,nu putea tine o foaie sau caiet in mana 5:24 PM Flora: care ar fi fost scopul strigatului ,te-a scapat de ceva 5:24 PM Sy.: nu stiu 5:24 PM Sy.: dar a strigat tare de tot 5:24 PM Mariana: cand esti strigat si in urma ta vezi ca se patrece ceva rau si ai fost at de acel strigat , chiar simti o mare recunostinta , simti cum un fluviu de energie iti strabate tot corpul 5:24 PM Mariana: atat 5:25 PM Mariana: aparat* 5:25 PM Mariana: si lumea fuge de cand aude de lumea spiritului ca de dracu- dar asa se roaga la ingeri ...ba considera ca are unu personal , numai al lui, dat de popa la botez 5:27 PM Sy.: daaa 5:27 PM Sy.: un sut in fund primesti la botez 😂 5:27 PM Flora: ce am vrut sa spun de data trecuta cu aceste fenomene paranormale ,ca sunt trimisi in misiuni grele copii ,nu sunt instruiti pt. asa ceva, nu sunt luati in seama la ce povestesc , si eu zic ca astia sunt in prima linie si o alta atitudine sa se aiba cu ei ,nu ii socotesti nebuni 5:28 PM Mariana: ca popa e nabab 😂 are linie directa cu Creatorul 5:28 PM Sy.: aha 5:28 PM Sy.: am zis mereu mai ales cand zice de post ca vezi doamne da dezlegare,numai tampenii auzi de la popi 🙂 5:28 PM Flora: cine da dezlegare ? doamneee 5:29 PM Mariana: nu are nimeni voie sa scoata un cuvant despre asa ceva pe nicaieri ; imediat esti aruncat in strada 5:29 PM Sy.: da...ca un caine batut ajungi daca zici ceva de biserica Flora: dragelor ..cred ca spunem PA la emoticoane 5:30 PM Mariana: daca le spui ca nu există Dumnezeu care să ceară închinare, zice ca te-ai dat cu dracu 5:30 PM Sy.: asta e 5:31 PM Sy.: nimic nu tine o vesnicie 5:31 PM Sy.: poate acum vin ei cu alta idee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu