.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 3 aprilie 2018

De Paste


 

Ce as putea eu sa spun sa va fac sa renuntati la mancatul de carne de miel.Probabil nimic nu va scoate de pe calea voastra,dar tot am sa spun cateva fraze despre crima asta cu mancatul carne de miel.Dupa parerea mea este cea mai mare crima care o comiteti in zilele acestea sfinte,ca practic ajungeti la cel mai de jos nivel de intelegere a ceea ce inseamna de fapt mielul lui Dumnezeu.

Lui Iisus i sa spus mielul lui Dumnezeu,voi ce cautati sa mancati de Paste,pe Isus,ca oricum mai spuneti la anafura ca este trupul lui Dumnezeu,si ca vinul de la impartasanie este sangele Domnului.Voi vedeti ca mancati trupul lui Iisus si ii beti sangele? Ce religie mai este si asta? Va spun parerea mea,este crima ce se face cu mintea omului ,cu ideile acestea tampite scornite cine stie cand .

Cam atat am de spus,cine are cap si ceva minte va pricepe ,cine nu,va merge mai departe pe calea aleasa de cei din trecut si va tine de asa zisa religie ,care nu este decat o mare aberatie pentru cine sta cu gura cascata ca i se ofera cine stie ce adevar al trecutului.
Este mare pacat sa il amestecati pe Dumnezeu in aberatiile omului,scornelile lui.Poate duceti lipsa de Dumnezeu,cred ca este asa ,pentru ca puneti inima multi dintre voi in religie,dar trebuie sa puneti si intrebari daca este adevarat ceea ce vi sa lasat ca mostenire.Nu pot sa amestec pe Dumnezeu cu ce spune omul,nu vreau sa fac asa ceva,mi se pare ca murdaresc ideea de Dumnezeu,ca fac o crima urata amestecand religia mea cu ceea ce este de fapt Dumnezeu.
Dumnezeu este acolo sus in Cer,in Raiul Sau, nu in dogme si idei puerile ale oamenilor.Omul dupa parerea mea are un singur tel de Paste si de Craciun,acela fiind sa se ghiftuiasca bine omorand animale mai mult ca de obicei,pentru ca este necesar sa si mancam,dar cand omori cu ideea de ceva, asta nu mai este de trecut cu vederea.
Aveti grija de voi,si fiti mai constienti de faptele voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu