.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






luni, 23 aprilie 2018

Cum ma educ singur



 Daca esti atent la tine ca om, categoric ca vezi ce nu este bine la tine,ce lucruri le faci gresite,sau ce ganduri detii.Eu sunt foarte atenta la mine,la modul cum gandesc,si mai ales la actiuni,ca sunt si eu inconjurata de oameni care parca nu au cap.

Cu aceasta situatie este greu sa ne mentinem pe un drum,dar nu imposibil,trebuie sa ne educam mintea intr-o singura directie,si uite asa vom pastra o cale.Categoric ca eu am un drum,de pe el nu ma scoate nimic ,ca nimeni nu are capacitatea sa vada ca mine cum sunt lucrurile,ei dorm ,deci isi vad de viata lor ,nu au capacitatea sa vada altfel lucrurile,sigur,vorbesc de oamenii din jurul meu ,care au propria lor intelegere si caile lor.

Eu ma educ pe mine,nu lumea din jurul meu,eu sunt prioritara,restul cu alegerile lor,deci nici voi cei ce cititi randurile scrise de mine ,sa nu luati la litera ce spun eu,am mai zis in trecut,sa fiti ganditori,nu preluatori.

Puteti fi si preluatori,dar sa rezonati cu inima cu cele spuse de mine,sa fie de bine pentru voi,nu ca asa trebuie sa fie,ca ati ales ca cineva sa va instruiasca cum sa traiti.Aveti si voi cap,deci ganditi lucrurile inainte sa le faceti,educati-va si voi .Aveti nevoie de schimbari,de o viata buna,de lucruri noi,de o lume schimbata,deci puneti umarul la aceste schimbari schimbandu-va pe voi intai,si lasati lumea sa mearga pe calea ei,fiecare suflet trebuie sa invete ceva de la viata lui,nu o sa puteti voi sa schimbati lumea,nici vorba de asa ceva,schimbati-va pe voi si va fi suficient,si cine este pe langa voi o sa se schimbe daca o sa rezoneze cu noua voastra fata pentru lume.

 

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu