.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






joi, 12 aprilie 2018

Cum scap de cutume


 

 Cum am scapat eu de cutume? Simplu,am spus cam asa.Gata,ceva nu este in ordine,hai sa vad ce inseamna pentru mine cutumele.Pentru mine insemna ceva ce era greu de digerat,nu imi placea interdictiile,si lucrurile ce trebuiau facute ca venea sa zicem Craciunul,ma refer la post,sa nu spal de sarbatori,sa tin post,si multe alte chestii care ma deranjau.Acum sunt un om liber de cutume si orice alceva ce ma punea sa fac lucruri ce nu imi placeau.Sigur ca,in preajma adrmitilor zic ca ei si fac ca mine,nu ma pun eu la mintea nimanui,doar nu o sa o invat pe mama mea cum sa traiasca,ea este batrana,face ce o duce pe ea capul,si intelegerea,asa este cu toata lumea,eu nu ma pun cu ei,ca oricum nu ar intelege nimic,si m-ar mai privi si aiurea crezand ca blasfemiez cutumele lor.

Fac tot posibilul sa stau la casa mea,sa nu ma amestec cu nimeni,ca sa nu fiu nevoita sa traiesc dupa regulile lor,asa este cel mai bine ,pana cand ceva le va narui lumea lor idioata,ca asa este.Este urat,dar este adevarat,aceasta lume a sters mintile majoritatii,nu stiu ca sunt sclavii unor reguli,reguli ce uneori ingradesc libertatea de alegere a omului,sa a gandirii sale.Azi asa,maine asa,si uite asa trece viata pe langa noi si noi am fost doar slugi in aceasta lume,vorba popii,robi.

Nu vreau sa fiu una din miliardele fara cap,sunt eu,si eu nu sunt ca tine,si nici ca tine,si nici ca nimeni,sunt unicat,si asa vreau sa raman,lectiile le invat si eu ca toata lumea dupa ce ma lovesc de anumite lucruri,dar in rest traiesc dupa propriile reguli,asa imi place mie,si asa va fi,ca nu sa nascut nimeni in creatie sa imi faca mie un drum.

Clar nu pot sa fac ce vreau eu,ca sunt ca orice om pe aceasta planeta,dar intern in mine insami traisc fix cum imi place mie,si ce este in afara mea nu ma afecteaza deloc.Daca sunteti multumiti in inima voastra,restul este ca sa fie,ca asa este lumea,deci nu o sa va mai afecteze cu nimic .

 

Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu