.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






sâmbătă, 10 august 2024

POVESTEA MEA 2

Incepand cu anul 2015 eu am inceput sa vorbesc cu ingerimea si cu stelarii si nu mica mi-a fost mirarea ca sa vina si Dumnezeu la discutii. Asa am aflat multe lucruri,ca totul de pe pamant este poveste inventata de oameni,cu interese meschine si fara a lasa adevarul sa iasa la iveala.Uite asa am aflat ca Dumnezeu are cam 27 de ani in modul cum arata,sigur el este nemuritor si are trilioane de ani pamantesti,dar ca aspect asa arata cam de 27 de ani.Eu nici nu am crezut ca este dumnezeu,dar cu timpul mi-am dat seama ca saracul de el nu ma mintea .Sigur cand spui Dumnezeu te astepti sa dai peste un om batran cu barba lunga,nu un copil aproape ca aspect,dar asa arata Dumnezeu,ca un tanar.Mi-a povestit ca el nu stie sa fi avut parinti,se pare ca cel ce la creat la lasat la inceputuri singur in creatia asta pe o planeta si cu tot ce trebuia sa aiba sa se apuce de creat.Deci nu isi cunoaste parintii,nu are amintiri din copilaria sa,si asta ne-a dus la concluzia ca dumnezeu trebuie sa ramana concentrat pe ce creaza,ca vedeti bine ce a creat el in tot Universul.Povestea lui cam asa apare in ce spune chiar el,nu spun nimic de la mine,impresiile mele,doar ceea ce mi-a spus el.Acum de curand am aflat alt lucru si mai maret.Ca exista un alt Dumnezeu care are grija de toti dumnezeii ca cel al nostru din aceasta creatie,adica sunt mai multe creatii si fiecare creatie are dumnezeul ei,si exista acest suprem care are grija de toti dumnezeii creati de cel mai mare in aceasta postura de suprem.Deci cel ce creaza dumnezei,este de fapt sa ii spuneam The One…cel mai mare si uite asa am vorbit si cu el si mi-a pus in minte imagini cu creatiile sale.Le tine in niste cosuri,sunt ca bilele de mingii mici,si el le creaza asa si baga acolo in ele tot ce vedeti in creatia asta.Deci va dati seama ce inseamna THE ONE… ce marime are el ca om,daca o creatie sta in mana lui ca o minge mica.Oricum nu ma mai mir de nimic,pentru ca am primit informatii destule de la toti cu care am vorbit din 2015 pana acum. Cam asta este povestea lui Dumnezeu, nu cea scrisa de biserica,este frumoasa si nu are minciuni in ea,asta o sa vi se spuna si de stelari cand vor veni.Ei cunosc pe Dumnezeu ,au munci impreuna cu El,si vor sosi cu totii pe planeta asta intr-o zi din viitor. Cam atat cu povestea aceasta si rog din nou pe cei ce nu rezoneaza sa se abtina de la comentarii ca oricum nu intereseaza pe nimeni ce gandesc ei.Pace voua .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu