.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






duminică, 11 august 2024

Povestea 3

Dragilor ,subiectul Isus este unul foarte sensibil pentru adormiti,daca spui ceva impotriva lui este decapitare maxima,nu ai cum sa zici ceva ca intri in gura lupului,dar vedeti voi,asa cum au credinta adormitii ,asa am si eu.Dupa toata patania mea din 2015 cu lumea spiritului,cand practic au dat navala in viata mea si am aflat ca sunt ce sunt,nu conteaza asta,am aflat asa adevaruri care la vremea aceia mi-au sfidat intelegerea,nimeni nu ar crede la inceput cum functioneaza lumea aceasta si lumea spiritului.Dar ei mi-au povestit destule si asa am aflat ca murim si ajungem la ei,pe urma te tin intr-o zona de asteptare pana la incarnare unde esti repartizat,mergi la munca ca si aici ca nu iti da nimeni de mancare gratis,nu exista asa cum va baga voua biserica in cap Raiul unde huzuresti,acolo muncesti,iti da o casa si muncesti zilnic pentru hrana si haine.Stai acolo ani,sau zile si luni pana iti vine randul la intrupare,de regula intra primii la intrupare aceia de nu se integreaza acolo ,cum ar fi cei cu idei de credinte,popii de care mi sa zis ca nici in Iad nu au loc pentru ei ca sunt suflete distruse,spalati maxim la creier. Sunt multe de zis,dar ideea este ca omul prost de aici pleaca in spirit sfintit de popa si are impresia ca ajunge intr-o lume mai buna,iacata ca nu este asa,nu esti tinut in huzur pe nicaieri ,ca nu exista lumi sa munceasca pentru tine prostovane care treci granita de la fizic la spirit .Acolo sunt reguli maxime,muncesti ca sa ai ceva si esti sters de prostiile din capul tau destept cu care ai sosit acolo intre ingeri. Voi cei treziti sa nu incercati sa spuneti ca este aiureala ce va spun,si eu am avut indoieli la inceput ,dar acum nu mai am ca am vazut cu ochii mei adevarul.Este super sa stai de vorba cu ingerimea,am aflat de la ei cum functioneaza lume asta si lumea lor,ce pot sa zic este ca acum stiu clar drumul omului din fizic in spirit. V-ar placea sa huzuriti in spirit,uite ca nu este asa deloc,este o lume ca si aici cu legi clare pentru mortii care ajung acolo,nu este deloc cum spune popa pe la biserica ca ajungeti in Rai.Raiul este pentru ingeri nu pentru amaratul de om ajuns acolo ,plin de mizerie pe sufletul lui,cu concepte mizère.Va imaginati voi cam cata munca este pe ingerime sa spele prostia din capul vostru cand ajungeti acolo?Cu popii este bai mare,am ras cu ingerimea cand mi-au spus ca nici in Iad nu ii duce ca incearca sa schimbe mintea dracilor de acolo, asa sunt de spalati la creier.Tare as vrea sa vad fata lui Teodosie cand o ajunge in spirit ,ca omul asta chiar nu este sanatos la cap si culmea este ca prostia din el o varsa pe oameni fraieri care se uita la el ca la un mare duhovnic.Prost de moare.Care popa o fi destept nu stiu,ca toti au catei la cap si parca sunt o rasa speciala cu ticuri ale lor,cu idei ale lor,cu felul lor de a vorbi si de a se purta. Pace voua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu