.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






vineri, 28 decembrie 2018

Astazi sunt


 
 

Astazi sunt,dar maine oare o sa mai fiu? Asa a fost omul mereu,astazi da exista,dar maine nu se stie daca il mai lasa Dumnezeu sa mai existe,si totusi omul nu este deloc constient ca maine poate nu mai exista.Sigur ca omul crede ca daca moare ajunge intr-un loc mai bun,nu cred ca cineva isi imagineaza ca este judecat pentru viata lui de aici,si ca nu va ajunge poate niciodata intr-o lume mai buna,ci din contra incarnati la loc aici,sau acolo in lumea spiritului intr-o zona unde trebuie sa invete ce nu a invatat in viata de aici.
Eu cred ca ajungem intr-o lume care ne invata calea adevarata,si ca niciodata nu vom mai trai cum dorim,ci cum doreste Dumnezeu,iar daca suntem incarnati, ni se va alege un loc in functie de cum am trait viata aici.
Astazi sunt,si maine sunt,am invatat calea lui Dumnezeu,si voi pasi mereu pe aceasta cale ,pentru ca este si calea sufletului meu,sunt constient ca viata mea nu are cum sa curga decat asa cum doreste Dumnezeu.Eu asa voi trai,asa voi respira,asa voi face lucrurile,sunt un om constient ca viata trebuie sa fie o frumusete,ca trebuie sa calc numai pe caile lasate de divinitate.Divinitatea sta si in mine si asa si este,asa va fi,asa voi si si eu.
 
Pace si iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu