.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 20 noiembrie 2018

IUBIREA


 
Astazi vorbim despre IUBIRE.

Iubirea fata de semenii vostrii are multe forme .Ea se transpune in manifestare daca nu sunteti atenti,poate devenii greu de indentificat de cei de langa voi cand va manifestati acest sentiment cu zgarcenie.Poate fi iubire fata de mama,tata,etc.,dar ea nu poate fi perceputa de ei asa cum trebuie daca nu sunteti atenti cand o manifestati.Voi manifestati acest sentiment in mod diferit fata de oamenii cunoscuti, sau necunoscuti ce nu fac parte din viata voastra.Fata de acestia va manifestati sentimentele ocazional .

Aveti grija sa manifestati iubire fata de toti si toate cele ce va inconjoara,doar asa sunteti IUBIRE permanent toata viata voastra.

Cu cea mai mare dragoste va ofer si eu aceste cuvinte pline de intelepciunea unei vieti traite printre voi toti  semenii mei care mi-ati oferit fiecare cate ceva .

 Afirmatie

Ofer iubire tuturor,ma manifest in iubire permanent.Pastrez acest sentiment in inima mea in fiecare zi, si daruiesc ceea ce am eu mai bun si mai cald in sufletul meu tuturor,IUBIREA.

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu