.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






joi, 8 noiembrie 2018

A VREA SA FIU PERFECT


Sigur ca imi doresc perfectiunea .Vreau sa arat perfect,vreau sa ma descurc perfect cu problemele din jurul meu,vreau sa fiu mereu o perfectionista.Acest gand dorinta, ma ajuta sa ma analizez mereu,sa doresc sa fiu mereu o fiinta care se iubeste pe sine,deci ma uit in oglinda si retusez asa zisele imperfectiuni,de fapt este doar grija fata de mine.Ma ingrijesc in numele perfectiunii si in privinta alimentatiei,si a oricaror lucruri care le doresc eu perfecte.De cand am inceput sa am cerinte ,ma simt renascuta.Brusc interesul acesta de perfectiune permanenta ma trezit sa fac ceva pentru sufletul meu.De ce as lasa eu o zi fara sa ma privesc in oglinda, si sa imi aplic un tratament ,sau o crema care sa ma ajute sa raman tanara cat mai mult posibil, sa fiu atenta sa nu ma mai imbrac cu haine care sa ma demoralizeze din cauza croiului aiurea fara gust.Si uite asa ,zi de zi ,am ceva de facut,atat pentru mine personal,cat si pentru ceilalti.Sigur ca imi doresc ca si ceilalti sa incerce sa fie perfectionisti,in acest fel traim constienti de viata noastra,nu mergem prin vant si ploaie in ideea ca nu o sa ne faca nimic,ca este ceva normal.Ba o sa racim.Nu merge sa traim  la intamplare,ca tot cu intamplari ne alegem,adica ne lovim aiurea de niste chestii ce poate nu le aveam in program,dar azi le avem ca nu am fost atenti,nu am fost perfectionisti sa scoatem din ecuatie o eventuala intamplare,etc.Degeaba ne mai vaitam ca ne-a aparut ridul,daca noi nu am facut nimic sa prevenim macar cu cateva luni aparitia lui.Cand nu aveti ceva,ia sa va intrebati daca ati facut chiar totul sa il aveti,cand nu va iese ceva,sa va intrebati daca chiar ati facut totul sa va iasa asa cum trebuie,sau i-ati dat pe repede inainte,sa iasa cum o fi?

Sigur ca trebuie sa ne iubim asa cum suntem,dar daca cerem perfectiunea de la noi,ne iubim si mai mult.

 Cu perfectiunea sa nu incercati sa sariti calul ,ea trebuie sa fie moderata,atat cat sa arate ca aveti o sanatate mintala destul de stabila.Daca munciti pana lesinati,daca vreti sa nu existe deloc greseli,daca vreti sa aduceti Luna de pe Cer,cam sunt probleme de intelegere a cuvantului “ a fi perfect”.Daca nu cerem perfectiunea de la noi,atunci ce facem,stagnam? Nu ne pasa de noi? Ne multumim cum aratam? Poate arat mai bine daca imi dau cu putin ruj,sau daca imi fac o tunsoare noua.Nu trebuie sa trec in extrema cealalta de a face sacrificii,sau sa ma rup eu in doua pentru anumite lucruri.Totul cu moderatie,dar fara lipsa ideii de a fi mereu niste perfectionisti.

 Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu