.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 30 octombrie 2018

UN MOMENT DIN VIATA VOASTRA


 

 Eliberati orice nevoie de a controla ceva.

Simtiti caldura inimii voastre.

Simtiti fiecare celula din voi.

Simtiti iubirea.

Simtiti vindecarea din voi,si incercati sa aplicati aceasta vindecare si asupra celorlalti.

Iesiti in natura ,si priviti cu ochii inimii.

Priviti totul,si vedeti cum ati dori voi sa fie lumea aceasta,cum ati vrea sa fie oamenii,ce sa detina ei,vedeti daca simtiti ura fata de cel care va facut rau,sau a facut rau.Cum ati actiona voi, daca ati fi un conducator de tara,sau un lider si mai mare.Ati lua decizii care sa indrepte lumea,ati tolera unele lucruri,ati aplica mila,sau ati da fiecaruia dupa faptele sale.

Sa stiti ca este foarte greu sa fi un lider drept,pentru ca acum,pe aceasta planeta,sunt multi care au greseli extrem de mari in viata lor.Incercati sa decideti de pe pozitie de Inger,dar unul intrupat pe Pamant.Acolo sta raspunsul corect.

 Puteti fi intelepti ,miezul vostru interior,va poate ajuta sa decideti bine pentru voi,dar si pentru restul lumii.

Nu conteaza ce varsta detineti acum,conteaza sa va analizati un moment pe voi,pe urma lumea,pe urma sa incercati sa scoateti intelepciunea ,si sa spuneti pentru voi ,ce ati schimba la voi,la lumea voastra,pe Pamant.Priviti raspunsul,acolo sta intelegerea voastra de pana acum.Sunteti voi.

 Afirmatie

Eu traiesc fiecare moment cu inima,ma conectez permanent la Eu-ul meu interior ,pentru a afla raspunsurile de care am nevoie,in interiorul meu sta stralucirea mea,acolo sunt Eu.

Si asa este

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu