.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






joi, 4 octombrie 2018

Intunericul din lumea mea


 
Subiectul acesta este inepuizabil.Intunericul este peste tot.La cum gandesc oamenii,intunericul a pus stapanire pe mintile lor.Este o preluare.An de an ceva se schimba,si nu este deloc  bine in acea schimbare.In trecut,desi erau oamenii mult mai neevoluati,mai exista bunul simt,respectul,copii invatau bine la scoala,profesorii se ocupau de elevi.Aveau alte comportamente mult mai parintesti,acum merg la serviciu,si cam atat.Nu isi fac nici meseria bine,dar sa mai aiba si comportamente de parinti,de fiinte care detin o cunoastere,care sunt responsabili de formarea unor viitori oameni.Copii trebuie sa fie destul de inteligenti sa iasa formati frumos din scoala,adica din ghearele lor.Nu sunt constienti de nimic acesti asa zisi dascali,ei isi fac meseria,daca  ce fac ei se poate numi meserie.Sunt niste minti care nu se descurca nici cu propria lor viata,nu au intelegere,nu au intelepciune,nu au nimic de dat nimanui.Nu au ce cauta in formarea unui spirit.Daca ii priviti atent,nici proprii copii nu sunt in stare sa ii educe,sa le predea ceva frumos.

Bun,am abordat un subiect care pe mine ma enerveaza,prostia este la tot pasul,minti mici si neputincioase sa evolueze sunt peste tot,totul arata doar un lucru,este negru in capul multora.Intuneric bezna.

Ca om,cand iei o decizie in viata,trebuie sa ai grija sa fie buna,mai ales daca te tine depinde formarea altor fiinte,cresterea lor.Intai de toate suntem copii si parinti,pe urma oameni cu ale lor invataturi.Toti ajungem in final sa fim parinti,chiar de nu avem proprii copii.In interactiunea cu omul de langa tine,trebuie sa fi parinte iubitor.De ce oare singura iubire autentica,curata,pura,este iubirea de mama? Sigur ca mai sunt si mame nebune,animale feroce,pradatoare fara inima care isi omoara pruncii,sau nu le pasa de ei,ii abandoneaza.Sunt destule cazuri de omoruri ,mai avem sa auzim ca o mama dementa,si-a gatit copilul ca pe mielul de Paste.

Si gatirea puilor de animale este tot ferocitate si inconstienta a oamenilor.De acord ca este nevoie de hrana,dar macar sa fim milosi,constienti ca si in regnul animal,copilul tot copil este.Omorati de Paste copii,nu ii vedeti deloc asa,nu ati privit niciodata un miel un ochi sa vedeti copilul.Asa cum am zis,este intuneric in multe minti .Bezna maxima,si lipsa de iubire ,si totala neintelegere ca Dumnezeu nu ar lasa asa ceva.Dar omul spune ca este lasat de Dumnezeu,ca Iisus ar fi fost mielul lui Dumnezeu,si sa sacrificat pentru prostii de pe Pamant.Ce cu mot va vedeti,cata vanitate aveti in voi,si ego cat paneta!!

Da,si se mai spune ca,sa mancam din trupul lui Iisus,si sa bem din sangele lui.Necrofagiii fac asa ceva,mancatorii de carne umana,vampirii beau sange.Nu vedeti ce sunteti invatati sa faceti? Cine credeti ca a cultivat ideea aceasta demonica sa mananci carne de om,sau sa bei sange de om,nici in gluma nu se spune asa ceva,sau sa se mentina ca si cutuma o asemenea idee.Succes sa mai mancati ca idee trup uman,sau sa va impartasiti cu vin la biserica, si sa spuneti ca beti sangele Domnului.Minti bolnave inventeaza asa ceva.Nu ganditi niciun pic.Luati totul asa cum vi se pune pe tava,daca popa va spune sa va aruncati in cap, asa faceti.Pupati cadavre,bietele fiinte nu au pace nici dupa moarte de raul vostru.Voua v-ar place sa nu aveti mormant,sa fiti plimbati de colo colo,si sa vi se ceara sa faceti minuni,sau sa vindecati? V-ati gandit cat de profanatori sunteti? Profanatori de morminte,si de spirite.Sigur ca,bisericuta va bagat in cap ca este bine ce faceti.Singurul lucru bun care il detine biserica,este invatatura lui Iisus,dar aceia lasata de el,nu scrierile altora,restul este demonica,greu de acceptat pentru o minte care se intreaba care este poanta,de ce as pupa eu oasele unui mort,si nu as cere direct acelui spirit sa ma ajute,de ce sa profanez eu mormantul spiritului acela,si sa nu cer protectie din vorbe,intr-o rugaciune adresata din inima mea,pentru ca sunt la ananghie si am nevoie de ajutor.

 Oamenii nu gandesc,de asta se si spune turma.EFECT DE TURMA.Daca unul are o idee,toti sunt preluatori si neganditori.Cap are toata lumea,dar de ce sa fie el pus la treaba,daca gandeste vecinul.Daca rezonati cu unele chestii,acolo trebuie sa intervina gandirea,logica,rotitele trebuie sa se invarta strasnic,sa iasa fum din mintea omului de atata gandit.Eu afirm unele lucruri,sunt parerei personale,poate asta stiu eu,poate asta gandesc eu,tu draga cititorule sa nu preiei de la mine fara sa gandesti si tu!Daca este gresit,si tu cel ce preiei vezi asta pe parcurs,nu sunt eu de vina.Tu esti de vina ca esti un preluator,nu un ganditor.Eu sunt un ganditor azi,si maine la fel,poate si poimaine,ma analizez,scriu ce gandesc,poate maine nu mai sunt de acord cu ce am zis,sau scris astazi.Evoluez ,poate mai aflu alceva ce darama logica de astazi,sau se aprofundeaza si mai mult cunoasterea mea de astazi.Eu nu sunt un preluator,ci un om care cauta.Caut si dezvolt ce am in mine.Cand preiau ceva,am grija sa fie doar o idee de la care eu pot sa dezvolt ceva bun pentru mine.

Voi ce sunteti,preluatori sau ganditori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu