.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 28 februarie 2017

Februarie 28


 

Lasa-te in mainile Mele si intra in imparatia Mea, care a si venit, dar asteapta sa fie recunoscuta si ceruta de suflete din ce in ce mai multe. Tu te rogi sa vina imparatia Mea si sa se faca voia Mea, precum in cer, asa si pe pamant; acum este momentul sa nu te mai rogi sa vina, ci sa o pretinzi. Rugaciunile fara credinta, n-au miez. Trebuie sa inveti sa te rogi cu credinta, din toata inima, mintea si intreg sufletul, asa incat rugaciunile tale sa fie reale si concrete si sa fii absolut sigur, fara umbra de indoiala, ca ele sunt ascultate. Sa nu limitezi nimic. Nu exista limitari in imparatia Mea.

Imparatia Mea a venit si in imparatia Mea totul este posibil. Invata sa traiesti depasindu-te pe tine insuti, depasind limitarile tale atat de omenesti. Traieste in lumea Spiritului unde poti sa realizezi orice prin Mine. Eu te intaresc si te sustin; nu uita ca EU SUNT cu tine intotdeauna. Si nici n-ar putea sa fie altfel, pentru ca EU SUNT in tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu