.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






vineri, 3 februarie 2017

Drumul evolutiei



Sa aveti grija sa mergeti pe drumul evolutiei,sa mentineti mereu ritmul,sa nu uitati ca jos este foarte rau,si va deschide un drum urat.Nu uitati ca puteti sa treceti in nefiinta daca sunteti fiinte neevolute.Aveti grija de voi sa parcurgeti drumul nemuriri cu ajutorul evolutiei care se invata pas cu pas.Va rog sa nu luati de gluma avertismentul ca pe Pamant vor locui doar fiinte super evoluate,nu cei cu mintea mica,si pusi pe facut rele.Omul nu are decat un drum,acela este cel al evolutiei sale,restul nu exista.


Mantra


Eu sunt conectat la lumina mea interioara,inauntrul meu este tot ceea ce eu am nevoie.In mine gasesc ceea ce trebuie ca eu sa evoluez,sau sa ma conectez cu Ingerii mei pazitori.
Si asa si este

Pe blogul http://eteric2016.blogspot.it/2017/02/dramele.html

Dramele

Sa nu va lasati prinsi in dramele din jurul vostru,deoarece acestea pot sa va ia concentrarea de la ceea ce este cu adevarat important pentru voi ca actiune.Concentrati-va pe intentiile voastre si pe obiectivele ce trebuiesc rezolvate.Traiti ca in film,ajutati,dar nu va implicati sufleteste,pentru ca o sa simtiti acea drama si voi.Daca drama face parte din familia voastra, aveti grija sa tratati problema cu intelepciune marita.Dramele va trag in jos,si nu veti reusi sa rezolvati nimic,veti suferi urat de tot,asa ca veti pune in viata voastra o nenorocire nerezolvabila ,pentru ca nu sunteti constienti de ea.

Viata este plina de provocari,si cu singuranta nu sunteti feriti de rele,de drame,de probleme,pentru ca asa este viata .Dramele exista pentru ca omul nu stie sa se fereasca de ele.Daca apar aveti grija sa le tratati cu maturitate,si sa va feriti sa va distrugeti mintea si sufletul prinzandu-va in ele.

Mantra
Viata mea poate intampina drame.Sunt constient ca ele exista in lumea mea,asa ca ma voi feri de ele permanent,iar daca am probleme voi avea grija sa le tratez cu maturitate ,pentru ca nu vreau sa sufar si mai mult decat ma facut acea situatie sa sufar.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu