.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






joi, 21 iulie 2016

“Lumea sta sa se prabuseasca moral,etic si spiritual”


Titlul l-am furat de pe net de la o postare oarecare.Este bun pentru ceea ce vreau sa spun in continuare.

Unii spun acest lucru,probabil ca constientizeaza intr-un anume fel ca sa cam ales praful de orice idee de moralitate,etica, parte spirituala,sau bun simt.Toate au fost inlocuite cu ce se crede a fi moralitate , spiritualitate,etc.

Haideti sa o luam cu moralitatea.Am impresia ca nimeni nu mai stie nimic.Daca ies in pielea goala pe strada ,vor zice ca sunt imorala,daca arata numai cururi la tv,(scuzati expresia,dar o sa folosesc termenii fix asa cum i-ati inventat voi in romanesteJ ) cu o ata in ele,nu mai vede nimeni ca este imoral,sau ca vedem toti cantaretii despuiati,de parca pe mine ma intereseaza tatza nu stiu cui,nu cum canta respectiva!De 5 ani de cand am plecat din Ro,nu am mai ascultat nimic din muzica romaneasca,practic am ascultat numai ce am primit ,asa ca,intr-o zi,am zis sa ascult si eu noutatile.Ce credeti ca am gasit? Toate cantaretele Romaniei in cururile goale,sau imbracate sumar J)JJ.Unde este moralitatea? Aveti idee cat este de gretos totul? De ce as vrea eu sa ii vad curul cuiva? Sunt cantarete sau prostituate? Macar alea de sunt prostituate au o scuza,ca sunt vai de eleJJJ,sau ca si-au bagat silicoane,sau pe una de cica este mare smechera cu moda,acum am vazut-o intr-o reclama cu o gaina pe umar.Auzisem eu ceva ca are o doaga lipsa cu gaina ei,dar am crezut ca este doar ras de eaJJ.Biata gaina  sa ajunga pe mana unei asemenea creaturiJJ.Gaina aceia este mai desteapta ca ea)JJ.Ce invatati voi de la televizor ? Ce vedeti acolo? Babe violate,crime,furturi,toate scursurile societatii,ca si aceia de sunt cica vedete,tot scursuri sunt,numai ca au niste malai prin traista:JJJ.Deci cu etica,moralitatea ,si bunul simt suntem praf.Bravo Romania,frumoasa carte de vizita mai ai.Romanul incearca sa copieze strainul,nu isi da seama ca strainul este murdar maxim cand scoate asemenea comportamente.Ce copiati? Imoralitatea?

Cu spiritualul nu mai zic nimic,ca acolo avem prostia intruchipata.Pe cuvant ca trebuie facut o statuie numita prostie )JJJ.Cum sa accepti matrapazlacurile din biserica daca ai ceva  minte JJJ.

Aoleu ma doare mintea JJJJIarta-i Doamne ca nu stiu ce fac JJ:
Cand aud la tv ca ia maturat apele pe unii, nu pot sa nu spun decatJ

De buni ce sunteti de aia va spala Dumnezeu de tot.:)JJ):

Tare orbi sunteti.Nu vedeti ca atrageti spre voi nenorociri,tocmai ca sunteti cum sunteti

Comentarii aici



 M.S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu