.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






duminică, 17 iulie 2016

1060_RO_ Fabiola, Organizarea umanilor decedati - Hipnoza regresivă Calog...





In filmul acesta dati de numele Ural,ca fiind un loc intunecat unde sunt dusi unii.Este vorba de Umbral,gasiti termenul in cele doua filme "spirituale" ,facute dupa canalizare.Ele sunt ..SI VIATA CONTINUA,si CASA NOASTRA.Acolo aveti clar aratata zona Umbral,si zona Spital,si bineinteles  prosteala si spalarea la creier sa revina spiritul inapoi pe Pamant intrupat.

Sper sa mai apara si alte date asa prin hipnoza,ca pana acum am gasit pe Ashtar blodul ,care este Arhon.Stiam ca este brunet,dar pe net apare dintodeauna unul blond,si dupa cum vedeti numele acesta de Ashtar apare si cu fata de reptila.Dragilor,chiar ca habar nu aveti ce se intampla.Intelegeti voi ca sa spus si in acest clip ca exista doar doua dimensiuni? Asta fizica ,si ce a spiritului care contine mai mult rau decat bine.Ii contine pe aceia care aduna spiritele la iesirea din corp,fie buni,fie rai,si se pare ca aceia rai sunt sefi acolo,ca altfel nu ar exista incarnare.Am spus niste lucruri pe blogul DUMNEZEU PE PAMANT.Daca vreti info,acolo gasiti totul.Intr-o zi cred ca o sa dau si de acele info spuse de mine prin aceste hipnoze,pentru ca deja unele lucruri care si eu le stiam si le-am spus pe acel blog,sau confirmat si in aceste filmulete.

Si eu am trecut prin experienta hipnoza,asa am aflat cine sunt,de unde vin,si multe altele,pentru ca cel ce ma bagat pe mine in hipnoza a stiut de la mine sa mearga si mai departe de incarnare,de cei ce veneau pe langa mine,de toata aceasta scena care o regasim si in aceste filme,ma trimis la origine ca spirit,si cum am parcurs drumul pana aici,cum m-am format,etc.Ma pus sa privesc cum sunt incarnate spiritele ,ce se intampla cu cele rebele,etc.Ma pus sa descriu tot ce vad acolo la incarnator,cum arata,etc.Sa patrund in lumea asta de acolo,iar ei sa imi raspunda la toate intrebarile care eu le pun.Nu aveti idee ce info am adus asa.Voi visati frumos,cam asta este situatia.Nu aveti decat adevarul dat de ei,ca adevarul adevarat nu este stiut decat daca chiar este cineva destept si scormoneste maxim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu