.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 17 octombrie 2023

CHAT 57

Mariana: azi la stiri , era dat de una , ca vai vai ce minune a facut Paraschiva 5:19 PM Mariana: n-am citit sa vad minunea care e 5:19 PM Sy.: daca facea minuni tara asta era cum era 5:19 PM Mariana: sau Dumitru asta de la mitropolie 5:20 PM Mariana: stai asa ca pe 27 e mare rand si aici in Buc 5:20 PM Sy.: pai o sa il scoata si pe dumitru 5:20 PM Mariana: cand eram eu mica nu-l scotea ; Pupai acolo in biserica 5:21 PM Sy.: eu nu am fost la biserica decat de paste 5:22 PM Flora.: eu una nu am fost la nici unul .. 5:22 PM Mariana: ce copil nebun eram si eu 😂 ai mei ma invatau cum sa ma rog la el , si eu eram framantata sa vad ce pup prin gaura aia 😂 Am zis ca nu ma mai duc altadata ca mie mi-e frica de osul ala 5:23 PM Sy.: 🙂 5:23 PM Sy.: ce sa mai cu biserica nu le-am avut 5:25 PM Sy.: de paste ce mergeam sa trec pe sub masa 5:26 PM Sy.: 🙂 5:26 PM Mariana: eram aliniata bine de tot 5:26 PM Flora.: nici eu ..si parinti mei nici atat 5:26 PM Mariana: cand am intors spatele , nu am putut spune ca nu cunosteam in profunzime totul 5:27 PM Mariana: daca gandesti macar putin , iti dai seama de multe nedreptati la adresa ta 5:28 PM Mariana: iti dai seama ca Dumnezeul ala descris de biserica , e cam cu multe toane , pretentii, razbunator , .... multe si ca in final nu esti decat sluga fara pic de demnitatye 5:29 PM Sy.: pai da,dar cine sa gandeasca ? 5:30 PM Sy.: dumnezeu vrea dreptate,si minte multa ,plus constiinta mica 5:30 PM Sy.: sa dispara 5:31 PM Sy.: dar la ce fac oamenii acum constiinta este de nici 1 5:31 PM Mariana: exact opusul a ceea ce se cere in biserica 5:31 PM Sy.: or sa planga multi in viitor cu prosteala asta 5:32 PM Mariana: sunt vremuri grele Sy si omul disperat se afunda si mai tare in biserica 5:33 PM Mariana: daca era de deschis ochii , ar fi trebuit cu multi ani in urma 5:33 PM Sy.: pai sa se afunde ca la ce cap au ei nici nu te astepti sa se trezeasca vreunul 5:33 PM Flora.: ce este grav ca afecteaza si copii care se nasc , in loc sa mearga pe drumul lor sunt afectati de conceptiile si impunerile parintilor si-a buncicilor 5:33 PM Mariana: stelarii au tot incercat 5:33 PM Mariana: citeam despre afirmații și promisiuni; zice ca o afirmatie , sau o promisiune este ca şi o semnătură, un angajament, un contract, iar in plan eteric, cuvintele se înregistrează şi este exact ca şi cum ai fi făcut acea promisiune în scris .....ca nimeni şi nimic în lume , nici chiar Dumnezeu nu te poate elibera, 5:34 PM Sy.: chiar ma gandeam asa la nafastuiala asta,cred ca supremul a crezut ca de frica lumea se mai trezeste,dar acum cand te uiti dorm de rup ,ma refer la prostii de pe planeta asta,deci unde a vrut supremul sa se ajunga si unde sa ajuns probabil ca incearca alceva pentru trezirea lor si nu va fi ceva usor 5:35 PM Mariana: Ma gândeam la anii din urma , când stelarii în mesajele lor , au spus o mulțime de lucruri , în ideia de a se trezi cât mai multă lume ...ca venirea lor e iminenta , ca va fi, ca se va face, ... și mulți si-au abandonat muncile așteptând aiurea . 5:35 PM Mariana: Oare s-au încărcat și ei de karma incalcand promisiunile ???? 5:35 PM Sy.: prostii 5:35 PM Sy.: de cand au dreptate oamenii sa stie ce este in spirit ? 5:36 PM Sy.: numai tampenii scornesc 5:36 PM Mariana: poate ca nu a fost totul pentru cei de aici Sy 5:36 PM Mariana: cei de aici nici nu cred ca au fost luati in calcul 5:36 PM Sy.: mai mama draga bine ca stelarii si intrateranii sau miscat frumos 5:36 PM Mariana: nafastuiala e pentru cei ce inteleg ce aud 5:36 PM Sy.: ma bucur rau de tot cand ii aud ca vorbesc frumos si cu intelegere 5:37 PM Sy.: norma ca da 5:37 PM Flora.: ce bine ca macar ei au ales acest drum 5:37 PM Mariana: noi ne-am nascut aici , pentru a avea ei ce vedea si intelege din lumea asta 5:37 PM Sy.: si aici sunt 9 miliarde de suflete toate se pare ca se vor duce la incarnare ca sunt tampiti rau de tot 5:38 PM Mariana: din parte intunecata a monedei cum se zice 5:38 PM Mariana: iadul este iad - penitenta si cam atat Mariana: ce ati mai visat ? 5:42 PM Mariana: mai vin imaginile acelea Sy? 5:43 PM Sy.: eu am visat ca intrasem la examen si statea pitulata in clasa aia sa nu ma vada profesorii,doar priveam si ma vazut,ma dat afara 😂 5:43 PM Sy.: si azi am mai primit ceva imagini,campii cu flori galbene 5:44 PM Mariana: deci nu trebuia sa dai examenul tu - tu doar priveai pe altii cum dau examenul 5:45 PM Sy.: nu,eu eram doar privitor ,,,aveam de toate cu mine ,caiete si ma pregateam sa ma prefac ca dau examen 5:45 PM Mariana: pai , cam asta o sa faci 😊 5:46 PM Sy.: pai am dat eu examenul in 2015 5:46 PM Sy.: daca mai intru la altul ma capiaza de tot 😂 5:47 PM Mariana: acum o sa-l dea lumea 5:47 PM Sy.: pai cam da 5:47 PM Sy.: sa sti ca i-am avertizat ca sa aiba grija ca nu te pui cu nafastuiala 5:47 PM Mariana: au tot avut profesor in cap care le-a tot soptit 5:47 PM Mariana: 7 ani la rand Mariana: am postat iar poezia ta Sy 5:48 PM Sy.: 🙂 5:48 PM Mariana: de unde prima oara acum cativa ani au miscat , acum doar cativa 5:49 PM Sy.: asta e si daca vad ei ca nu vine ceva mai rau peste ei se culca la loc ce daca sunt nafastuiti ,sau obisnuit 5:51 PM Mariana: dupa ce am iesit de pe chat vineri , ma tot gandeam ce mi-a venit sa zic ca a venit timpul . Am vrut sa postez si s-a deschis singur la poezie , asa ca am postat-o ca prea se lega 5:51 PM Sy.: de asta zic ca sar putea sa vina nafastuiala si mai rea ca nu cred ca ii lasa supremul asa prosti,trebuie sa se trezeasca toti pana la urma 5:51 PM Mariana: ma gandeam ca uite pana si Nelu a aflat ca cine este 5:51 PM Sy.: daaa 5:52 PM Sy.: Nelu sa visat logos planetar 5:53 PM Mariana: daa , ai spus 5:53 PM Sy.: si inca mai demult ca se juca cu mine copil 5:53 PM Sy.: probabil a fost ingerul care ma crescut 5:53 PM Mariana: si in viata asta uite ca a venit langa tine 5:54 PM Sy.: daaa..clar nu se putea sa am pe cineva aiurea 5:54 PM Flora. S-a alaturat chatului 5:55 PM Sy.: Adi dumnezeul Manitu 5:55 PM Mariana: daa 5:55 PM Mariana: uite ca n-au facut ce au vrut incarnatorii cu toti la rand 5:56 PM Sy.: pai trezirea 5:56 PM Sy.: daca nu se trezeau erau in grup ca oile 5:56 PM Mariana: de cine spui ca erau ca oile ? 5:57 PM Sy.: toti 5:57 PM Sy.: ca Adi sa trezit,Dana la fel ca a vazut si ea stelarii in 2012 si Adi la fel..Nelu la fel,deci toti treziti,mare lucru ca este asa ca puteau sa doarma la greu 5:58 PM Mariana: prea multa energie langa ei , cum sa doarma 5:59 PM Flora.: mare lucru ca fam. sa fie treaza 5:59 PM Mariana: este 5:59 PM Sy.: lasa ca Adi la inceput cand a venit stelarii nu credea,deci avea ceva in el de il tinea pe loc 6:00 PM Mariana: cine stie ce este in subconstientul omului 6:00 PM Mariana: atatea studii si n-au gasit o cale 6:01 PM Sy.: daa 6:02 PM Sy.: ai vazut si la History,stie sigur ce ar putea fi la ferma aia ,dar tot le este frica sa accepte sa zica clar 6:02 PM Mariana: s-au n-au voie Sy 6:02 PM Mariana: te lasa sa intuiesti 6:03 PM Mariana: cenzura e la sange peste tot 6:03 PM Sy.: mai daca au inceput sa zgarme rahatul sa si zica ce a gasit 6:03 PM Mariana: asa ar fi corect 6:03 PM Flora.: tipul ala blond l-am vazut ca face comentarii la alte subiecte de acest gen 6:03 PM Sy.: da..este si la alte emisiuni el 6:04 PM Flora.: este posibil ca sunt niste trepte sa poti ajunge acolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu