.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






vineri, 18 mai 2018

Viata mea este frumoasa


 
Viata mea asa cum este ea este linistita si frumoasa.Nu am prea multe,nu pot sa fac ce vreau eu,si totusi eu consider ca daca am liniste,iubire si sanatate am de toate,deci ma consider un om norocos si implinit.Nu stiu daca poate sa spuna cineva ca este fericit maxim,ca are chiar de toate.Nici cei cu bani de isi fac toate poftele nu sunt fiinte fericite,ei asa cred,dar banul cam prosteste omul,il scoate de pe calea lui Dumnezeu,ei traiesc pe valul vietii,au minte putina,se distreaza maxim ,traiesc cu de toate,dar totusi nu au totul,sunt saraci cu duhul ,si stiti voi ce inseamna aceasta stare la un om,adica sunt lipsa minte.

Viata mea trebuie sa fie frumoasa,si nu stiti poate multe lucruri care sa va infrumuseteze viata.Trebuie sa afirmati zilnic ca viata va este frumoasa si sa si credeti acest lucru,asa aduceti la voi energia creatoare de frumos,deveniti frumosi numai gandind frumos,deci aduceti spre voi aceste energii care sa va schimbe viata daca aveti ceva probleme in acest moment.

O minte deschisa,futurista aduce frumusete,stiti unde trebuie schimbat ceva,stiti ce nu este in regula in viata voastra.Sunt multe lucruri din cauza carora sa va bucurati.Primul lucru ar fi ca existati,deci bucurati-va ca existati,ca stiti bine ce inseamna moartea,nu stiti ce aduce ea cand se trece in nefiinta.Deveniti ceva si aici nu se stie ce,deci sa va fie teama de acel lucru,pentru ca s-ar putea sa nu fie chiar un lucru placut.Dar,sa nu vorbim de lucruri asa de urate.Este frumos sa fiti constienti de voi insiva,sa va construiti pas cu pas o viata frumoasa si luminoasa,sa fiti evoluati,sa fiti frumosi sufleteste,sa ajutati unde este nevoie de voi.

Si eu am primit ajutor de la oameni frumosi sufleteste,si le multumesc ca exista,ca sunt prea putini care chiar ar vede ca este nevoie de ajutor si sa fie saritori sa ajute.Exista si asemenea oameni ,putini cred,eu ma simt o norocoasa ca am intalniti un asemenea om frumos.

Zilnic sa fiti frumosi la inima,sa ajutati ,sa iubiti tot ce este in jurul vostru.

 

Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu