.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






luni, 12 martie 2018

Tipare vechi


 

 Nu poti sa ramai o viata intreaga in aceleasi tipare vechi.

Va dati seama ce inseamna sa stai mereu in ce sti tu din societate,de la bunici,sau parinti? Pur si simplu stagnezi ,sau te complaci in niste situatii comode ca le sti deja,deci tu nu faci nimic,doar preiei totul .

Viata iti mai aduce in fata si situatii ce nu au fost traite de cei din trecut,si atunci ce te faci? Plus ca vechiul este vechi,deci nu poate fi vechiul prezent ,si nici viitor.

Tiparele vechi trebuie sa plece,altfel nu mai evoluam niciodata.Lasati trecutul in urma si incercati sa creati ceva nou pentru voi,altfel nici evolutie nu veti avea.

Tiparele vechi sunt destul de urate,deci de ce ati vrea o viata ca a bunicii voastre?Trebuie sa invatati sa claditi ceva frumos,ceva nou,futurist,ce nu ati avut niciodata in viata voastra.

Viata stiti si voi ca nu este tocmai lunga,deci aduceti in ea ceea ce nu a existat niciodata.Societatea este cum este,tocmai pentru ca nu se vrea schimbari masive.Aveti idee ce frumos am trai cu totii daca am pune mana de la mana si am schimba ce avem acum? Sigur ca ar fi frumos,viata ar fi mult mai usoara,totul ar fi progres.

Sunt multi care tin de cutume,de traditii,de obiceiuri proaste ale lor,de tipare vechi,totul inseamna stagnare,nicidecum vre-un progres.

Sa traiesc eu astazi cum a trait bunica sau parintii mei, este cam mult pentru mine ca om,pentru ca am inteles ca eu nu am nevoie de acele tipare ale lor,a fost viata lor,alegerile lor,ca asa erau vremurile atunci,deci eu am viata mea,trairile mele,dorintele mele,calea mea.Asa sa ganditi si voi,si sa va urmati drumul vostru cu alegerile voastre,cu dorintele voastre,lasati lumea trecuta in pace.

Sigur ca este frumos sa pastrezi o traditie,dar sa fie una frumoasa, ca stiti bine ce inseamna traditii pe la noi.Traditiile de Paste si Craciun sunt o aberatie,moarte si nimic mai mult,si ghiftuiala cat incape,deci de ce nu ati face din aceste doua sarbatori ceea ce reprezinta ele de fapt,adica spiritualitate,nu mancat pana cadeti sub masa,si omor de animale ,de juri ca a sosit iadul pe pamant pentru bietele creaturi.

Deci,mare grija cu trecutul si cutumele lui,si mai ales cu ideile invechite.Suntem totusi in 2017,chiar nu vreti evolutie deloc ? Vorbesc pentru aceia care inca mai au prostii in cap si in acest timp.
Afirmati adesea

Ma schimb,sunt constient ca nu am ce cauta sa detin tipare vechi in mine,sunt futurist la mine,imi creez un viitor luminos,am inteles ca trebuie sa progresez,nu sa stau in tipare vechi.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu