.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






luni, 4 decembrie 2017

Constiinta de om


 
Tot ce se intampla in viata ta, se datoreaza constiintei tale.

Pai cum altfel,ca doar nu traieste alcineva in noi sa ne creeze un drum pentru noi.Noi sunem capul rautatilor in tot si toate.

Cand am inteles ca este timpul sa ma schimb,am facut tot posibilul sa fie asa.La inceputul anilor 2011 am inceput eu cautarile,atunci am descoperit o alta lume,alta directie,deci am facut in asa fel sa merg pe acea directie.

Cand am descorperit aceasta lume in care traiesc si acum,nu mi-a fost deloc usor sa indepartez ceea ce nu era ok la mine.Nu eram un om rau,dar aveam o gramada de lipsuri ca si intelegere,si sigur ca greseam profund in tot si toate.Practic cand m-am analizat, am constatat ca cine eram eu trebuia sa plece de tot din existenta mea de om,nu mi-a placut deloc sa ma analizez si sa gasesc ca eu am gresit cam 80% din viata mea.Nu erau greseli mari de tot,dar unele nu trebuiau sa existe in viata mea,asa gandeam eu atunci.Asa trebuie sa faceti si voi o analiza,si sa indepartati ce nu este bine la voi.

Acum am inteles ca Dumnezeu ne lasa un numar de ani de trait,sa zicem ca o parte din ei sunt pentru a ne dezvolta ca om,adica sa avem niste experiente din care sa ne formam,pe urma cu aceasta intelepciune sa ne traim si restul de ani ramasi .

Sa nu credeti ca omul constientizeaza acest lucru,unii merg din greseli in greseli toata existenta lor,si tot nu rectifica nimic.Foarte gresit ,ca nu stim ce se intampla cu noi dupa moarte,deci s-ar putea sa ni se bage la propriu pe gat greselile facute,sa se puna biciul pe noi ca am trait cu capul in nori toata viata.

Nu cred ca Dumnezeu ne-a lasat asa de izbeliste,adica sa traim noi pe val,sa facem ce vrem,si sa nu invatam nimic in final.Nu cred ca asa functioneaza un om,o constiinta,desi se spune ca avem si liber arbitru,dar cu conditia sa nu facem rau celor din jur.

Om avea noi liber arbitru,dar sa stiti ca nu puteti face chiar orice,desi voi marea majoritate cam traiti pe val fara prea multa intelegere,si fara o constiinta mare,deci gresiti rau de tot in unele alegeri,sau cum ganditi,cum actionati.

Si eu traiesc cum vreau eu,dar am grija sa nu interactionez prea mult cu omul ,pentru ca eu nu pot sa fac ca cei din jurul meu,nu am cum sa fac ce fac ei,deci le-as face rau prin neparticiparea mea ,asa ca prefer sa fiu un om care nu se amesteca cu lumea.

Se spune sa traim in lume,dar sa nu facem parte din ea.Cam asta este telul meu in viata,nici nu as putea sa ma incolonez in prostia din jurul meu,ca sunt prea multi fara cap si fara o mica intelegere.As fi o mare nefericta daca m-as amesteca cu oamenii.Deci,traiti in lume,dar sa nu fiti ca lumea.

Alegeti-va propriile cai,faceti-va viata frumoasa cu alegerile voastre,fiti atenti cand interactionati cu cei din jurul vostru ca nu sunt ca voi,si nici nu vor fi vreodata ca voi.

In final va spun sa aveti mare grija de viata voastra,este singurul lucru de nepretuit,deci traiti ca voi,nu ca lumea de langa voi.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu