.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






miercuri, 25 octombrie 2017

Schimbare


 

“Persoanele care au credinţa, dorinţa şi voinţa necesară pentru a se convinge că dincolo de universul fizic în care trăim ,mai există altceva, au tot ceea ce le trebuie pentru a realiza ceva cu viata lor”
Nu multe persoane si-au dat seama ce este aceea credinta,divinitate,mers pe acest drum.Nu multi stiu ce este dincolo de aceasta lume,nici macar nu accepta ca mai exista si alte civilizatii.Uitati-va cat este Universul de mare,doar nu credeti ca lumea voastra este singura existenta in spatiul infinit !Intr-o zi o sa se afle mult mai multe,de fapt se stie destule ,numai ca omul este tinut in stadiul de leguma pentru a fi manipulat usor cu informatii ce nu sunt prea destepte.Se da ceva strict ,pentru ca unii incep sa caute mai mult,deci li se astupa gura cu informatii stabilite de nobilimea neagra a planetei.

Sigur ca daca nu faceti pasi in evolutie ,nu o sa realizati nimic in viata voastra, alceva decat lucruri lumesti,sigur daca puteti sa le aveti si pe acelea.Vointa este cheia la tot,ea duce omul spre noi cai,pentru ca vrei mai mult,ai dorinta de a descoperi mai mult,de a sti mai mult,nu numai ce se gaseste pe piata informatiilor.

Eu doresc sa am propriile mele informatii,vreau sa am propriile mele descoperiri,vreau mai mult si voi reusi sa am acel mai mult.Nimic nu ma va face sa pun stop drumului meu evolutiv,pentru ca stagnarea inseamna pentru mine moartea creierului,asa sa ganditi.Nu va sinucideti mintea si sufletul,pentru ca ele au nevoie de informatie cat mai multa sa poata evolua.Informatia este hrana creierului,daca nu mancati asa ceva nici destepti nu o sa fiti.Nu sunteti destepti ca ati parcus 12 clase si o facultate,nici vorba de asta,sunteti destepti daca stiti mersul Universului.Cand o sa ajungeti sa aveti o baza de informatii legate de planeta,de Univers,de stiinta,de facerea lumii,abia atunci ati inceput cu adevarat sa miscati ceva la mintea voastra.Aveti idee cata informatie este legata de spirit,de eu-ul vostru,de formarea vietii,sau a Universului? Fara numar as zice eu,pentru ca informatiile curg continu.

Sa realizezi ceva cu viata ta omule, legat de tot ceea ce te inconjoara ,arata ca tu chiar doresti evolutie.Viata este scurta pentru unii,chiar foarte scurta, pentru ca ei nu isi lasa timp de alceva decat viata 3D,in rest nimic, nu simt ca au trait,deci sa realizati ceva cu viata voastra este ceva.

Am urmarit de foarte multe ori grupuri de persoane,comportamentul lor in grup,ce discutau,cum radeau,cum faceau anumite lucruri,sincer daca as putea sa redau ce am simtit legat de ei,as zice ca behaiau pe aceiasi limba,o limba inteleasa doar de ei,eu fiind incapabila sa inteleg anumite vorbe,rasul fata de unele chestii ce nu erau de ras,stilul lor de exprimare,vorbeau o limba comportamentala tare ciudata,ce nu am putut efectiv sa o inteleg,adica erau de o prostie crasa.Eu nu as putea sa rad de cineva aiurea,rad si eu la glume,dar nu glume proaste,stiu si eu sa socializez,dar nu o socializare cu cineva care are de vorbit doar problemele sale de acasa,si acelea spuse prin prisma sa de intelegere,o intelegere mica,nu as putea sa rad tare in strada,sa vorbesc tare ,sa injur,sa scuip,sa fumez,stiu ca unele mancaruri sunt distrugerea corpului,deci ceva cunoastere zic eu ca am,nu pot sa mai fiu la fel cu lumea din jur.Nu le mai inteleg comportamentele frivole,si nici limba ciudata de maidan.Sigur ca si eu cu ani in urma aveam aceiasi intelegere,acelasi stil de vorbire neelevat,sigur nu vorbeam maidaneste,dar nu eram ca acum.Acum vad clar mizeria,iar eu nu am cum sa fiu iar mizerie.Nu este nevoie de prea mult sa ne schimbam,trebuie doar sa privim atenti oamenii si sa devenim critici.Asa cum exista critici de arta,sau critici de moda,tot asa trebuie sa existe si critici de comportamente umane,si nu zic ca trebuie sa aruncati cu noroi in ei,ci doar sa priviti si sa stergeti la voi acele comportamente ce ies in evidenta ca a fi urate.Doar asa va schimbati,deci nu incercati sa schimbati voi pe cineva.Criticismul acesta este pentru propria persoana,el va face constienti de multe lucruri.

 

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu