.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






vineri, 4 august 2017

Alimentatie


 

Nu am vorbit niciodata de modul nostru de hranire.Multi au kg in plus,sa stiti ca si eu am avut 85 de kg,la 160m cat am eu ca inaltime,deci eram destul de grasa la acele kg.

Cineva ma invatat sa nu mai mananc seara deloc,adica dupa ora 16 dupa amiaza sa nu mai mananc salate,sau fructe ,si la ora 18 sa fie ultima masa de seara mancand numai o jumatate de felie de paine cu branzeturi.Iar la ora 22 un iaurt,dar numai Activia,nu iaurtul normal,ca sa ajute la digestie peste noapte ca detine Bifidus.Deci dimineata puteti manca orice,la ora 11 un mar cu biscuiti,la ora 14 cel tarziu masa de pranz sa mancati orice doriti,dar nu cantitati mari,si de la ora 18 ce am spus mai sus.Va asigur ca eu in 8 luni de zile am slabit 35 de kg cu acest regim,adica am ajus la 55 de kg rapid fara sa fac prea mare efort.Va asigur ca seara la inceput o sa cam urle foamea in voi pana se obisnuieste corpul cu acest regim de viata,dar seara este nefasta orice mancare pentru organism.Mancati doar branza sau cascaval cu o jumatate de felie de paine,si stomacul nu o sa aiba nimic de fermentat.Ce mancam seara se depune,pentru ca seara organismul asimileaza tot,asa ca nu ii dati ceva de asimilat,dar totusi trebuie sa mancati ceva sa nu existe starea de stomac gol,macati sa zicem 50 de grame de brazeturi cu o jumatate de felie de paine si este suficient,nu depasiti ca atunci ii dati stomacului starea de preaplin si nu este bine.

V-am dat ceea ce am experimentat pe mine ca si test de slabire,va asigur ca functioneaza perfect,si nu aveti nici caderi de vitamine daca mancati ziua si fructe,sau legume,si sigur si mancare,dar avet grija sa nu mancati cantitati mari,in rest totul decurge normal ca slabire daca nu mai mancati seara.Oricum ar fi sa nu mai mancati seara ca acea masa este pe voi,nu veti slabi deloc usor cu orice alt regim,si mai aveti si surpriza sa puneti la loc daca nu tineti de acel regim permanent.Nu este asa greu sa renuntati la a manca seara,oricum mancati ceva,trebuie sa fie ceva care nu se depune si mai este si satios pentru stomac.Nu o sa mai va fie foame dupa o luna ,pentru ca corpul se obisnuieste cu acest stil de a manca putin seara.In niciun caz sa nu mancati fruncte sau legume dupa ora 16 ziua,sau seara,ca ele fermenteaza,si se depun ca si apa in corp,retentia este maxima dupa ora 16.

Tot ceea ce v-am spus aici este testat pe mine,am spus am slabit 35 de kg in 8 luni de zile,am fost invatata si eu ceea ce sa fac sa scap de kg in plus.

 

Succes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu