.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






luni, 24 iulie 2017

Inceput si sfarsit


 


Inceputul vietii nu inseamna nasterea,ci ziua cand am constientizat ca trebuie sa raman in viata vesnic.Vesnicia nu o primeste oricine,si nu oricum.Ea se manifesta in Om doar atunci cand omul reuseste sa isi de-a seama ca vrea aceasta vesnicie.Sigur ca ea vine la pachet cu alceva,nu vine niciodata singura,are niste bareme peste care trebuie sa se treaca,examene,si multe alte lucruri,cum ar fi piedicile.

Cand am ajuns la aceasta concluzie,mi-am da seama ca am de munca cu mine insami.Primul lucru ce il am de facut cu mine, este sa mentin o stare de bine pentru mine,sa fie permanenta,si mai ales sa detin o constiinta peste 5D mereu,indiferent de ce imi aduce viata in fata.

Sigur ca pare usor de realizat,dar nu este deloc asa,pentru ca in aceasta lume nu este deloc usor sa ai o constiinta 5D,si mai ales sa o si mentii zilnic.O constiinta 5D se mentine foarte greu,mai ales daca esti inconjurat de oameni cu o constiinta mica de tot,sau care se comporta ca animalele fara constiinta.

Eu cred ca cine citeste ce scriu,are sansa sa isi mentina constiinta la 5D zilnic.Spunea cineva care are zilnic un program de mentinere a constiintei la cote mari, ca isi ia portia de constientizare prin citirea unor texte care sa ii de-a o stare de bine.Asa si este,cu cat stati mai mult in energii inalte citind ceva frumos,cu atat mai usor va este sa mentineti o constiinta mare.

Inceputul pentru mine,si cred ca pentru oricine ,este o revelatie.Pentru mine a fost o revelatie cand am constientizat ca acum nu trebuie sa muncesc doar pentru a avea o constiinta mare,ci si pentru viata vesnica pe acest pamant.Cand am constientizat acest lucru,am vazut clar ca totul trebuie sa duca spre viata vesnica,acesta este telul muncii noastre de a ne trezi.Nu ne trezim sa fim doar constiinte mari,ci si sa primim viata vesnica.Eu imi doresc mult mai mult de la mine zilnic,constientizare permanent,evolutie la fel ,constiinta mare ,si un drum ce nu a fost parcurs pana acum.

Si asa va fi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu