.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 30 mai 2017

Nu critica pe nimeni,nici chiar pe tine


 
Nu critica,nu condamna pe nimeni,sa nu spui vorbe urate despre nimeni,sa nu judeci pe nimeni.De ce ai face asa ceva? De ce ti-ai impovara sufletul cu energii negative?

 Lumea este lume,fiecare spune,sau face ce il duce propria minte.Unii sunt cam mici la intelegere,de ce sa va puneti cu mintea lor micuta? Sigur ca trebuie sa va feriti,dar o veti face numai daca si voi sunteti mai destepti ca ei,adica sa ii ocoliti,sau sa ii priviti ca pe niste copii care se joaca cu tarana ,si din cand in cand isi mai pun si in cap, si sigur nu au minte deloc,de au niste comportamente ce lasa de dorit,si va cam face sa le trimiteti un gand de “ bine”.Ocoliti astfel de comportamente.Daca veti reusi sa stati langa un “ copil” al pamantului ,fara sa nu ii trimiteti ganduri negative,sau sa il judecati in vre-un fel ca este cum este, sa stiti ca ati evoluat destul cat sa intelegeti viata ,si regulile ei.Fiecare este unde trebuie sa fie,sau unde a ales acel suflet sa fie ,sau unde ii este intelegerea.

 Mantra

Astazi este vremea ca eu sa am succese,sa merg in inima mea si sa deschid usa casei mele din mine.Acolo sunt eu,si numai eu,si voi descoperi frumusetea mea interioara.Eforturile  mele vor fi incununate de succes pentru ca stiu ca pot.Totul se afla in mine.

Si asa este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu