.


Fiinta celesta OM,va salva pamantul.
Egoul va dispare,constiinta se va mari,va apare frumusetea prin faptul ca se va invata ce inseamna spiritualitatea.
Intuitia o sa va spuna ca trebuie sa dispara vanitatea,sentimentele isi vor face simtita
prezenta,pentru ca se va naste cu adevarat umanitatea.
Constiinta Christica va va arata cum arata realitatea.Se va exprima aspectul divin si
unitatea a tot ceea ce este.Realitatea pamantului va fi cu totul alta.
Constiinta de grup va schimba obiceiurile,scara vibrationala va fi cu totul alta.Haosul din lume si din om va dispare,se vor gasi solutii pozitive.
Mintea,cel mai mare sistem de operare va va ghida spre Eu-l vostru maret.
Indrazniti sa credeti ca puteti fi alcineva.
Aceste cuvinte sunt spuse de cineva care chiar crede in schimbarile marete ce trebuie sa vina.

Namaste!

Maria






marți, 28 martie 2017

Martie 28


EU SUNT Spirit. EU SUNT pretutindeni. EU SUNT in toate. Nu exista nimic in care Eu sa nu fiu. Cand va dati bine seama de acest fapt si il acceptati, sa stiti ca imparatia cerurilor este inlauntrul vostru si puteti inceta cautarea in afara, intorcandu-va spre interior, caci veti gasi inlauntrul vostru tot ce cautati. Vai, cat de putine suflete inteleg acest lucru, in zilele noastre! Toti sunt foarte ocupati sa caute raspunsurile oriunde in afara, numai inlauntrul lor, nu! Cand veti putea accepta ca EU SUNT inlauntrul vostru, nu va veti mai simti niciodata singuri; niciodata nu va mai trebui sa cautati in afara solutia problemelor voastre, ci, cand veti fi intr-o situatie in care trebuie sa dati un raspuns, veti cauta pacea si linistea interioara; imi veti prezenta problemele si intrebarile, iar Eu va voi da raspunsul. Va trebui sa invatati sa Ma ascultati si sa urmati exact ceea ce va spun Eu din interior. Va trebui sa invatati sa traiti efectiv dupa cuvantul Meu, nu numai sa-l auziti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu